05. 07. 2018

Strateška konferenca o trgovini 17. oktobra 2018: Trajnostni krožni poslovni modeli v trgovini

Vsebina letošnje konference bo posvečena problematiki krožnega gospodarstva in poslovnih praks v trgovini, z namenom predstaviti trende, dobre prakse, priložnosti in izzive ter tako prispevati k nadaljnjemu uspešnemu razvoju te panoge v Sloveniji.

"TRAJNOSTNI KROŽNI POSLOVNI MODELI V TRGOVINI: PRILOŽNOST ZA SPODBUJANJE RASTI, INOVACIJ IN KONKURENČNOSTI"

8.30 – 9.15

Registracija udeležencev

9.15 – 9.45

OTVORITEV KONFERENCE

mag. Mariča Lah, predsednica TZS

prof. dr. Metka Tekavčič, dekanja Ekonomske fakultete, UL

Zdravko Počivalšek, minister, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo

9.45 – 11.30

1. SEKCIJA: PREDSTAVITEV GLOBALNIH TRENDOV

Evropa 2050: Pomen trajnostnih razvojnih modelov in poslovnih praks za razvoj družbe blaginje, trajnostni transport in distribucija ter spremembe na področju distribucije in trgovine zaradi novih tehnoloških trendov

Maria Rincon Lievana, Evropska komisija, Bruselj, Belgija

 

Vloga trgovine v krožnem biogospodarstvu

prof. dr. Tobias STERN, Karl-Franzens-Universität Graz, Avstrija

 

Vloga potrošnikov in podjetij za prehod v trajnostne in krožne poslovne modele

prof. dr. Tjaša REDEK, Ekonomska fakulteta, UL

 

11.30 – 11.45

Odmor

11.45 – 12.45

2. SEKCIJA: TRGOVINA, DISTRIBUCIJA IN TRAJNOSTNI RAZVOJ

Izzivi prehoda na trajnostne poslovne modele: Primer dobre poslovne prakse podjetja Toyota

Gregor MAUKO, generalni direktor, Toyota Adria, d.o.o., Ljubljana

 

Sodelovanje v krožnih poslovnih modelih in nove poslovne priložnosti – primeri dobrih praks

Barbara ŠUBIC, Trženje zelenih rešitev, Knauf Insulation, d.o.o., Škofja Loka

 

12.45 – 13.45

Kosilo

13.45 – 14.30

3. SEKCIJA: TRAJNOSTNE PRAKSE V ŽIVILSKEM SEKTORJU

Trajnostni krožni poslovni model kot tržna strategija, ki je prepričala slovenskega kupca

Kristjan MAGDIČ, prokurist, Paradajz d.o.o., Turnišče (Lušt)

 

Pripadnost lokalnemu kot ključ do trajnostne rasti

mag. Bernhard REITER, generalni direktor, ZMP – Zadruga market GmbH, Avstrija

 

14.30 – 14.45

Odmor

14.45 – 16.00

OKROGLA MIZA: Strateški izzivi trajnostnih poslovnih praks v trgovini

Tina CIPOT, vodja področja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija

 

Miha DREVENŠEK, mednarodni poslovni analitik za pet trgov – Slovenijo, Hrvaško, Madžarsko, Švico in Španijo, Müller Drogerija d.o.o., Ljubljana

 

Miha DRGANEC, direktor marketinga, Sportina Bled d.o.o., Lesce

 

Aleksander POLOVIČ, direktor, AFP d.o.o., Sela pri Dobovi

 

Aleš PONIKVAR, direktor, Big Bang, d.o.o., Ljubljana

 

Andraž TUŠ, direktor marketinga, Tuš, Celje

 

dr. Peter WOSTNER, vodja Sektorja za koordinacijo pametne specializacije, Služba Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, Ljubljana

 

Okroglo mizo vodi: prof. dr. Tjaša REDEK, Ekonomska fakulteta, UL

16.00 – 16.15

Zaključek konference

Vljudno vabljeni!

mag. Mariča LAH
predsednica Trgovinske zbornice Slovenije

prof. dr. Metka TEKAVČIČ
Dekanja Ekonomske fakultete, UL

 

Program

Prijava na konferenco


Medijski sponzor:

 

Sponzorji

   
 

 

Nazaj