1
ZBORNICA NOVIH PRILOŽNOSTI
III IZ DELA ZBORNICE
Odziv reprezentativnih delodajalskih
organizacij na izjavo Predsednika Vlade
RS o razbremenitvi stroška dela z uvedbo
obvezne božičnice
Pet delodajalskih organizacij, članic Ekonomsko-socialnega
sveta (Združenje delodajalcev Slovenije, Gospodarska zborni-
ca Slovenije, Trgovinska zbornica Slovenije, Obrtno-podjetni-
ška zbornica Slovenije in Združenje delodajalcev obrti in podje-
tnikov Slovenije), nad izjavo Predsednika Vlade RS dr. Roberta
Goloba, izražamo zaskrbljenost in nasprotovanje tako k vsebi-
ni predloga o uvedbi obvezne božičnice kot načinu ponovne
ignorance socialnega dialoga. Takšne sistemske spremembe,
ki neposredno vplivajo na stroške dela in poslovno okolje, se
morajo obravnavati in sprejemati izključno v okviru socialne-
ga dialoga, ob soglasju socialnih partnerjev, skladno s Pravili
o delovanju Ekonomsko-socialnega sveta (ESS).
V prvi vrsti jasno izpostavljamo, da ne moremo govoriti o razbre-
menitvi, kot je napovedal Predsednik Vlade RS, temveč gre za novo,
administrativno predpisano obremenitev za delodajalce. Uzako-
nitev obvezne t.i. božičnice bi, ne glede na njeno davčno razbre-
menitev, pomenila dodatno veliko finančno breme za gospodarstvo,
saj bi dodatno povečalo stroške dela in poslabšalo konkurenčnost
slovenskega gospodarstva, ki se že zdaj sooča z visokimi stroški
dela v primerjavi z evropskim povprečjem. Poleg tega je slovensko
gospodarstvo v čedalje slabši kondiciji, kar kažejo tudi zadnji obja-
vljeni statistični podatki o predvideni stopnji gospodarske rasti, pod-
jetja se v večjem obsegu selijo v sosednje države, v Sloveniji pa se
že zapirajo obrati in prodajalne, zato gospodarstvo nima več rezerv.
Že leta 2023 je v začetku pogajanj za spremembe zakona o de-
lovnih razmerjih ministrstvo za delo v predlogu 126.a člena ZDR
(plačilo poslovne uspešnosti) želelo uvesti dodatno obvezno bo-
žičnico. Delodajalci smo ta predlog odločno in argumentirano
zavračali. To je bil nenazadnje tudi eden izmed predlogov znotraj
sprememb delovne zakonodaje, ki je botroval odhodu delodajal-
cev iz Ekonomsko-socialnega sveta.
Božičnica namreč ni zakonsko definiran pojem, uporablja se kot
izraz za izplačilo poslovne uspešnosti, ki jo delodajalec izplača,
v kolikor ima tako določeno s kolektivno pogodbo ali pogodbo o
zaposlitvi in ima za to tudi določene kriterije – se pravi kriterije,
po katerih se pri delodajalcu ugotavlja, ali je poslovna uspešnost
dosežena in v kakšni meri.
Nesprejemljivo je, da se poslovna uspešnost predpisuje kot obli-
gatorni del plače. Poslovna uspešnost je pogojena z uspešnim
poslovanjem podjetja in tako ne more biti določena kot zakon-
ska dolžnost delodajalca. Izplačilo poslovne uspešnosti mora
biti v domeni delodajalca in je vezano na dosego določenih
poslovnih rezultatov, če teh ni - potem delodajalec ne more
izplačati poslovne uspešnosti. Višina bi morala biti določena na
ravni delodajalca glede na pogoje, v katerih posluje. Plačilo za
poslovno uspešnost mora ostati pravica dogovorjena na ravni
kolektivne pogodbe ali pogodbe o zaposlitvi, ne pa pravica na
podlagi zakona.
Pri tem velja poudariti, da že danes številna podjetja prostovoljno
izplačujejo božičnice oziroma nagrade za poslovno uspešnost – v
letu 2024 je takšno izplačilo prejela približno tretjina zaposlenih.
Nikakor pa ne smemo pozabiti, da slovensko gospodarstvo že
več kot 3 leta pričakuje obljubljene razbremenitve stroškov dela,
ki pa jih še vedno ni. M.L.
Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. september 2025, št. 27/25
TISKOVINA • Poštnina plačana pri pošti 1102 Ljubljana
Tematska številka »ZaUpam - podpora trgovskim podjetjem za dodatno izboljšanje
sestave živil in spodbujanje zdravih izbir«
Program »ZaUpam – podpora trgovskim podjetjem za dodatno izboljšanje sestave živil
in spodbujanje zdravih izbir«
Na Trgovinski zbornici Slovenije smo skupaj s projektnimi par-
tnerji, Inštitutom za nutricionistiko (NUTRIS), Institutom »Jo-
žef Stefan« (IJS) in Nacionalnim inštitutom za javno zdravje
(NIJZ) pred tremi leti zasnovali program, v katerem smo preko
izvedenih aktivnosti in pridobljenih rezultatov podprli trgovske
družbe in druge nosilce živilske dejavnosti pri izboljševanju se-
stave živil in spodbujanju zdravih izbir pri potrošnikih.
Ob skorajšnjem zaključku izvajanja tega programa vas vljudno
vabimo k uporabi ključnih rezultatov programa, ki vam jih pred-
stavljamo v nadaljevanju:
odprto digitalno orodje »NutriForm« za spodbujanje izbolj-
ševanja sestave živil - namenjeno nosilcem živilske dejavno-
sti za samoocenjevanje hranilne sestave živil in kot pomoč pri
izboljševanju sestave živil in pijač. Digitalno orodje NutriForm
vključuje pet modelov za profiliranje živil, ki se po svetu
uporabljajo za različne namene – od informiranja potrošnikov,
ZBORNICA NOVIH PRILOŽNOSTI
omejevanja oglaševanja živil ali za strokovno ocenjevanje
hranilne sestave živil. Orodje NutriForm po vnosu vseh zahte-
vanih vstopnih podatkov poda oceno živila po vseh petih mo-
delih in prikaže, kje na lestvici se le-to nahaja oziroma izpiše
kriterije, ki pri posameznem modelu niso bili doseženi. Tekom
izvajanja programa smo navedeno orodje še nadgradili ter tr-
govskim in ostalim živilskim podjetjem omogočili, da preko
vzpostavljene povezave z bazo in aplikacijo »VešKajJeš«,
v le-to prostovoljno delijo podatke o sestavi živil, tudi trgo-
vskih blagovnih znamk, ter na ta način potrošnike spodbu-
jajo k bolj zdravim izbiram živilskih izdelkov. Ob tem orodje
NutriForm omogoča tudi izdelavo QR kode z neposredno
povezavo do javne objave živilskega izdelka na portalu
»VešKajJeš«, ki jo lahko podjetja uporabijo v svojih promo-
cijskih gradivih (npr. trgovskih katalogih, na spletni strani ipd.);
na voljo so vam delavnice »Uporaba sodobnih orodij za
podporo dodatnemu izboljševanju sestave živil« - praktič-
no usposabljanje za uporabo digitalnega orodja NutriForm –
dne 23. 9. 2025 na TZS in 30. 9. 2025 on-line;
na voljo so vam individualna usposabljanja za uporabo
digitalnega orodja NutriForm – praktično usposabljanje za
posamezno zainteresirano podjetje na vaših konkretnih izdel-
kih – sporočite nam vaš interes in z veseljem bomo z vami
uskladili razpoložljivi termin;
»Smernice trgovskim in živilskim podjetjem za spodbuja-
nje zdravih izbir pri živilih« - med drugim vključujejo navodi-
la za uporabo orodja NutriForm;
plakat za promocijo aplikacije »VešKajJeš«.
Vsebino smernic ter vabilo na delavnice vam podrobneje predsta-
vljamo v nadaljevanju. Hkrati vas vljudno vabimo, da se nam pri-
družite na 19. Strateški konferenci o trgovini v torek, 14. oktobra
2025 na Brdu pri Kranju, kjer vam bomo na zbornični stojnici z
veseljem podali več informacij o programu, aktivnostih ter rezul-
tatih, ki smo jih v preteklih treh letih pripravili za vašo uporabo.
Smernice trgovskim in živilskim podjetjem za spodbu-
janje zdravih izbir pri živilih
Trgovinska zbornica Slovenije je s partnerji programa »ZaUpam -
podpora trgovskim podjetjem za dodatno izboljšanje sestave živil
in spodbujanje zdravih izbir«, Inštitutom za nutricionistiko, Insti-
tutom »Jožef Stefan« in Nacionalnim inštitutom za javno zdravje
pripravila Smernice trgovskim in živilskim podjetjem za spod-
bujanje zdravih izbir pri živilih.
V smernicah predstavljamo najpomembnejši rezultat izvajanja
programa, in sicer brezplačno digitalno orodje »NutriForm«, ki
je namenjeno nosilcem živilske dejavnosti za samoocenjevanje
hranilne sestave živil in kot pomoč pri izboljševanju sestave ži-
vil in pijač. Digitalno orodje NutriForm vključuje pet modelov za
profiliranje živil (Nutri-Score, FSANZ, WHO/SI in VešKajJeš; po
sprejemu nacionalnega predpisa pa bo aktivirana tudi možnost
profiliranja po kriterijih za uporabo znaka »Dobra izbira«), ki se
po svetu uporabljajo za različne namene – od informiranja potro-
šnikov, omejevanja oglaševanja živil ali za strokovno ocenjevanje
hranilne sestave živil. Orodje NutriForm po vnosu vseh zahteva-
nih vstopnih podatkov poda oceno živila po vseh petih modelih in
prikaže, kje na lestvici se le-to nahaja oziroma izpiše kriterije, ki
pri posameznem modelu niso bili doseženi. Ob tem orodje Nutri-
Form omogoča tudi izdelavo QR kode z neposredno povezavo do
javne objave živilskega izdelka na portalu »VešKajJeš«, ki jo lahko
podjetja uporabijo v svojih promocijskih gradivih (npr. trgovskih
katalogih, na spletni strani ipd.). Primer uporabe QR kode v trgo-
vskem letaku smo vključili tudi v smernice.
Smernice vsebujejo naslednje vsebine:
Navodila za izvajanje
Navodila za uporabo digitalnega orodja »NutriForm«
Kratek opis orodja
Začetek uporabe orodja
Izpolnjevanje vstopnih podatkov o živilu
Pojasnila glede modelov za profiliranje v orodju »NutriForm«
Portal in aplikacija »VešKajJeš«
Na voljo je promocijski plakat – mobilna aplikacija »Veš,
kaj ješ«
Izdelava QR kode v orodju »NutriForm« z neposredno po-
vezavo do javne objave živila na portalu »VešKajJeš«
Predlog znaka »Dobra izbira« za lažje prepoznavanje živi-
la z ugodno hranilno sestavo – v smernicah smo predstavili
predlog znaka »Dobra izbira«, ki pa še ni na voljo za uporabo,
saj je predpis še v postopku priprave na pristojnem Ministr-
stvu za zdravje. Ko bo predpis sprejet in objavljen v Uradnem
listu RS bomo na TZS v tem delu posodobili smernice.
Smernice so javno objavljene na spletni strani programa na
povezavi: https://www.tzslo.si/sl/projekti/projekti-v-teku/ZaUpam.
Vabilo na delavnico za podjetja o izboljševanju sesta-
ve živil in uporabi sodobnih orodij v ta namen
Vljudno vas vabimo na brezplačno delavnico za podjetja o iz-
boljševanju sestave živil in uporabi sodobnih orodij v ta na-
men, v okviru programa »ZaUpam - podpora trgovskim podjetjem
za dodatno izboljšanje sestave živil in spodbujanje zdravih izbir«,
ki bo potekala v fizični in spletni obliki, in sicer:
fizična delavnica na TZS, velika sejna soba, Dunajska ces-
ta 167, Ljubljana dne 23. 9. 2025 ob 9.00 uri,
spletna delavnica – ZOOM dne 30. 9. 2025 ob 9.00 uri.
Na delavnici vam bomo prikazali uporabo orodja NutriBase in
posebnega zavihka NutriForm, ki je namenjeno izboljševanju
sestave živil. NutriForm vključuje pet modelov za profiliranje ži-
vil: Nutri-Score, FSANZ, WHO/SI in VešKajJeš; po sprejemu naci-
onalnega predpisa pa bo aktivirana tudi možnost profiliranja po
kriterijih za uporabo znaka »Dobra izbira«. Preko informacijskega
sistema NutriBase in digitalnega orodja NutriForm lahko tudi de-
lite informacije o hranilni sestavi vaših živilskih izdelkov na portal
in aplikacijo »VešKajJeš?«, ki obsega že preko 45.000 izdelkov.
V drugem delu delavnice vas bomo seznanili z razpoložljivimi
informacijami glede predloga Uredbe o uporabi znaka »Dobra
izbira« za lažje prepoznavanje živila z ugodno prehransko sesta-
vo, ki je v zaključni fazi priprave na pristojnem Ministrstvu za zdravje.
Delavnico bomo izvedli v sodelovanju z Inštitutom za nutricio-
nistiko in Institutom »Jožef Stefan«, ki sta partnerja v programu
»ZaUpam - podpora trgovskim podjetjem za dodatno izboljšanje
sestave živil in spodbujanje zdravih izbir«.
Program:
9.00 – 9.10 Uvodni pozdrav in predstavitev programa ZaUpam
Mija Lapornik, vodja programa in izvršna direktorica,
Trgovinska zbornica Slovenije
9.10 – 10.10 Izboljševanje sestave živil in uporaba sodobnih
orodij v ta namen – predstavitev uporabe orodja
NutriBase in NutriForm
dr. Igor Pravst, direktor, Inštitut za nutricionistiko
prof. dr. Barbara Koroušić Seljak, Odsek za
računalniške sisteme, Institut »Jožef Stefan«
10.10 – 10.30 Predstavitev informacij glede novega znaka
»Dobra izbira« za lažje prepoznavanje živila z
ugodno prehransko sestavo – predpis v pripravi
Mija Lapornik, vodja programa in Karmen Fortuna,
Trgovinska zbornica Slovenije
10.30 – 10.40 Vprašanja in odgovori
Kotizacije NI! Vljudno vabljeni k prijavi preko spodnje prijavnice,
ki nam jo posredujete na e-naslov: info@tzslo.si ali preko spletne
strani TZS: www.tzslo.si – zavihek Akademija TZS, pri čemer izbe-
rete prijavo na fizično delavnico ali na spletno delavnico.
2
WWW.TZSLO.SI
PRIJAVNICA
Izberite dogodek, ki se ga želite udeležiti (obkrožite):
a) Brezplačna delavnica za podjetja o izboljševanju sestave živil in uporabi sodobnih orodij v ta namen – 23. 9. 2025, velika sejna
soba TZS, Ljubljana (fizična delavnica)
b) Brezplačna delavnica za podjetja o izboljševanju sestave živil in uporabi sodobnih orodij v ta namen – 30. 9. 2025, on-line
(spletna delavnica)
Naziv in naslov podjetja:
Davčna številka: Matična številka:
Telefon: E-naslov (OBVEZNO*):
Ime in priimek udeležencev:
1. E-naslov:
2. E-naslov:
Datum: Podpis odgovorne osebe:
S podpisom potrjujemo, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne podatke bomo uporabljali samo za namen izvedbe tega
dogodka in obveščanja prijavljenih na dogodek ter posredovanje morebitnih gradiv.
Podrobneje lahko vsebine programa »ZaUpam« spremljate
preko spletne povezave: https://www.tzslo.si/sl/projekti/pro-
jekti-v-teku/ZaUpam.
Za vse dodatne informacije smo vam na razpolago: Mija Lapornik,
vodja programa in Karmen Fortuna, sodelavka na programu – 01
58 98 218 in karmen.fortuna@tzslo.si. M.L. K.F.
Program sofinancira Ministrstvo za zdravje RS.
III SPLOŠNA ZAKONODAJA
Uredba (EU) 2023/1115 o proizvodih, ki ne povzročajo krčenja gozdov – nove smernice
Obveščamo vas, da so v Uradnem listu EU, št. C/2025/4524 z dne
12. 8. 2025, objavljene najnovejše Smernice za Uredbo (EU)
2023/1115 o proizvodih, ki ne povzročajo krčenja gozdov.
Hkrati vas seznanjamo, da je Evropska komisija razpisala nove
termine izobraževanj za informacijski sistem. Na voljo je osem
terminov on-line izobraževanj v mesecu oktobru 2025, termini za
mesec november 2025 bodo znani v kratkem. Na izobraževanje
se lahko prijavite preko spletne strani Evropske komisije:
https://green-forum.ec.europa.eu/nature-and-biodiversity/defo-
restation-regulation-implementation/information-system-defo-
restation-regulation_en, na kateri so vam na voljo še druge infor-
macije o informacijskem sistemu.
V nadaljevanju objavljamo odgovor, ki smo ga na TZS pridobi-
li s strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
(MKGP) na naslednje vprašanje trgovskega podjetja:
Vprašanje TZS
»Prosimo za informacijo glede vnašanja podatkov ob izvajanju
Uredbe 2023/1115 - EUDR. Zanima nas, ali obstaja kakšen obra-
zec, ki bi ga lahko poslali našim dobaviteljem za izpolnitev podat-
kov, ki jih moramo kasneje kot zavezanci vnesti v portal. Imamo
večje število artiklov pod lastno blagovno znamko, ki spadajo pod
omenjeno uredbo.«
Odgovor Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano z
dne 16. 9. 2025
»V prilogi II k uredbi EU 2023/1115 so navedeni vsi podatki, ki
so sestavni del t.i. izjave o potrebni skrbnosti.Prav obrazec pa
ne obstaja, lahko pa si pomagate tudi s priročnikom za upora-
bo informacijskega sistema (vnos podatkov za kreiranje izjave o
potrebni skrbnosti).
V pomoč je lahko tudi spletna stran MKGP, kjer so vsa gradiva v
slovenskem jeziku: https://www.gov.si/novice/2025-03-19-izvaja-
nje-uredbe-evropske-unije-o-proizvodih-ki-ne-povzrocajo-krce-
nja-gozdov/.«
Dodajamo, da je na navedeni spletni strani MKGP poleg zakono-
dajnih podlag EU objavljena tudi sledeča dokumentacija v slo-
venskem jeziku:
Smernice za Uredbo o proizvodih, ki ne povzročajo krčenja
gozdov,
Navodila za vnos v informacijski sistem,
Pogosta vprašanja in odgovori EUDR,
Skladnost z EUDR (razumevanje položaja vašega podjetja v
dobavnih verigah proizvodov EUDR),
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1093 z dne 22. maja
2025 o določitvi pravil za uporabo Uredbe (EU) 2023/1115
Evropskega parlamenta in Sveta glede seznama držav, ki
predstavljajo nizko ali visoko tveganje za proizvodnjo zadev-
nih primarnih proizvodov, za katere zadevni proizvodi niso
skladni s členom 3, točka (a).
V nadaljevanju vas bomo še naprej tekoče seznanjali z vsemi
relevantnimi informacijami glede izvajanja uredbe, ki so na voljo
tudi na spletni strani TZS. Za dodatne informacije se lahko obrne-
te na e-naslov: nika.pecevnik@tzslo.si.
POMEMBNO: TZS bo dne 22. 10. 2025 ob 14.00 uri organizirala
delavnico na temo EUDR, na kateri bomo vsem zainteresiranim
članom podali zadnje informacije v zvezi z implementacijo teh
zahtev v praksi. M.S., N.P., K.F.
3
ZBORNICA NOVIH PRILOŽNOSTI
Zbiranje ocene škode v gospodarstvu po poplavah z zemeljskimi plazovi 29. in 30.
avgusta 2025
Obveščamo vas, da Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
zbira oceno škode v gospodarstvu zaradi neurja s poplavami in
zemeljskimi plazovi 29. in 30. avgusta 2025 na območju priza-
detih občin Koper, Piran, Pivka, Postojna, Sveti Andraž in Cerkve-
njak. Rok za posredovanje ocen škode je 29. september 2025.
Ocenjevanje neposredne škode v gospodarstvu zaradi naravne
nesreče se začnez zbiranjem vlog oškodovancev (gospodar-
ske družbe, podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno
opravljajo dejavnost, zavodi in zadruge) s sedežem v Republiki
Sloveniji, v naslednjih prizadetih občinah:Koper, Piran, Pivka,
Postojna, Sveti Andraž in Cerkvenjak.
Oškodovanci ocenijo škodo v gospodarstvu, ki so jo utrpeli:
na strojih in opremioziroma
škodo nastalo zaradi uničenja zalogoziroma
škodo zaradi izpada prihodka.
Skladno s shemo državnih pomoči za povračilo škode v gospodar-
stvu le-ta ne vključuje dejavnosti:
primarni sektor kmetijske proizvodnje,
sektor ribištva in akvakulture, kakor ju določa Uredba Evrop-
skega parlamenta in Sveta (EU) št. 1379/2013 in
predelava in trženje kmetijskih proizvodov, kadar je znesek po-
moči določen na podlagi cen ali količine takih proizvodov, ki so
kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih je dala na trg zadev-
na gospodarska družba, ali kadar je pomoč pogojena s tem, da
je delno ali v celoti prenesena na primarne proizvajalce.
Rok in način oddaje ocene škode
Oceno škodeoškodovanci pošljejo na Ministrstvo za gospodarstvo,
turizem in šport do vključno29. septembra 2025na obrazcu, ki
je na voljo na spletni povezavi: https://www.gov.si/zbirke/pro-
jekti-in-programi/zbiranje-ocene-skode-v-gospodarstvu-po-popla-
vah-z-zemeljskimi-plazovi-29-in-30-avgusta-2025/. Ocena škode v
gospodarstvu mora vsebovati: naziv, telefonska številka, elektron-
ski naslov, matična in davčna številka oškodovanca, ulica, poštna
številka, pošta, kraj, občina nastanka nesreče, ocena škode na
strojih oziroma opremi, zalogah in izpadu prihodka.
Dokumentacijo pošljite na elektronski naslov:gp.mgts@gov.si (z
oznako zadeve »Poplave 29. in 30. 8. 2025« in pripisom naziva
oškodovanca).
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport v tej fazi zgolj zbira
podatke za oceno škode v gospodarstvu. Morebitne nadaljnje uk-
repe odprave posledicškode bo ministrstvo izvajalo le v primeru
zagotovitve finančnih sredstev v proračunu Republike Slovenije.
Če bo prišlo do zagotovitve sredstev, bodo morali oškodovanci na
poziv ministrstva predložitidokazila o dejanski škodi:
za škodo na strojih, opremi, zalogah –cenilna poročila,
za škodo zaradi izpada prihodka –računovodske podatke.
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport je zadolženo za
pripravo ocene škode zaradi posledic neurja s poplavami in ze-
meljskimi plazovi 29. in 30. avgusta 2025 v gospodarstvu na po-
dročju prizadetih občin, in sicer na osnovi sklepa Uprave RS za zaš-
čito in reševanje na podlagi Zakona o odpravi posledic naravnih
nesreč (ZOPNN) in Uredbe o metodologiji za ocenjevanje škode.
Vir: Povzeto po spletni objavi Ministrstva za gospodarstvo, turi-
zem in šport z dne 15. 9. 2025. M.L.
Brezplačno usposabljanje »Pravilno razporejanje delovnega časa in ročno premeščanje
bremen v trgovini« - Ljubljana, 29. 9. 2025 in Novo mesto, 6. 10. 2025
Vljudno vas vabimo na brezplačno usposabljanje »Pravilno raz-
porejanje delovnega časa in ročno premeščanje bremen v tr-
govini«, ki ga organizira Trgovinska zbornica Slovenije v sodelo-
vanju s Sindikatom delavcev trgovine Slovenije v okviru projekta
»TRGOVINKO nas povezuje«.
Usposabljanje bo potekalo:
v ponedeljek, 29. 9. 2025 med 10.00 in 12.00 uro v Lju-
bljani – Smelt, pritličje, sejna soba 1, Dunajska cesta 160;
v ponedeljek, 6. 10. 2025 med 10.00 in 12.00 uro v Novem
mestu – Razvojni center Novo mesto, Podbreznik 15, Novo
mesto.
Usposabljanje je namenjeno poslovodjem/poslovodkinjam, vsem
prodajalkam in prodajalcem, ter vsem, ki se v praksi srečujete z
razporejanjem delovnega časa in ročnim premeščanjem bremen.
Na usposabljanju:
bo na praktičen način predstavljeno, kako pravilno razpo-
rejati delovni čas na podlagi veljavne zakonodaje in izva-
jati Pravilnik o zagotavljanju varnosti in zdravja delavcev
pri ročnem premeščanju bremen v trgovinski dejavnosti,
boste lahko zastavljali vprašanja, s katerimi se srečujete v
praksi,
boste pridobili dodatne kompetence in si z udeleženci iz-
menjali praktične izkušnje.
PROGRAM USPOSABLJANJA
9.30 – 10.00 Registracija udeležencev
10.00 – 10.15 Uvod
Predstavitev projekta »TRGOVINKO nas povezuje«
Barbara Krivic, vodja projekta in pravna svetovalka TZS
10.15 – 11.00 Zakonodajne podlage glede organizacije in
razporejanja delovnega časa ter ročnega
premeščanja bremen
Kako je urejen širši kraj opravljanja dela v trgovinski
dejavnosti?
Kako pravilno razporejati delavce, da zagotovite
ustrezne odmore in počitke?
Kdo lahko dela na nedelje in praznike?
Kakšne so pravne zahteve glede ročnega preme-
ščanja bremen?
Predava: ga. Barbara Krivic, univ. dipl. prav., vodja
projekta in pravna svetovalka TZS
11.00 – 11.45 Razporejanje delovnega časa in pomen ureditve
področja ročnega premeščanja bremen v praksi
Kako delavca razporedimo na delo na drugo lokacijo?
Kakšni so izzivi organizacije in razporejanja delov-
nega časa v času šolskih počitnic?
Kako postopati v praksi v primeru nepričakovane
odsotnosti delavca?
Kaj doprinesejo nova pravila pri ročnem premešča-
nju bremen v praksi?
Predava: ga. Tina Skubic, mag. manag., predsednica SDTS
11.14 – 12.00 Razprava in zaključki
Kotizacije NI! Izkoristite priložnost in se nam pridružite! B. K.
4
WWW.TZSLO.SI
PRIJAVNICA
na dogodke v okviru projekta »TRGOVINKO nas povezuje«
Izberite dogodek, ki se ga želite udeležiti (obkrožite):
a) Brezplačno usposabljanje »Pravilno razporejanje delovnega časa in ročno premeščanje bremen v trgovini« - Ljubljana, 29. 9. 2025
b) Brezplačno usposabljanje »Pravilno razporejanje delovnega časa in ročno premeščanje bremen v trgovini« - Novo mesto, 6. 10. 2025
Naziv in naslov podjetja:
Davčna številka: Matična številka:
Telefon: E-naslov (OBVEZNO*):
Ime in priimek udeležencev:
1. E-naslov:
2. E-naslov:
Datum: Podpis odgovorne osebe:
S podpisom potrjujemo, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne podatke bomo uporabljali samo za namen izvedbe tega
dogodka in obveščanja prijavljenih na dogodek ter posredovanje morebitnih gradiv.
Projekt »TRGOVINKO nas povezuje« sofinancirata Republika Slovenija Ministrstvo
za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz ESS+.
Projekt se sofinancira iz PEKP 2021–2027, cilja politike 4 »Bolj socialna in vključu-
joča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic«, prednostne naloge
6 »Znanja in spretnosti ter odzivni trg dela«, specifičnega cilja ESO4.4 »Spodbu-
janje prilagajanja delavcev, podjetij in podjetnikov na spremembe, aktivnega in
zdravega staranja ter zdravega in dobro prilagojenega delovnega okolja, ki obrav-
nava tveganje za zdravje (ESS+).
III ŽIVILA
Evropska komisija zbira predloge za poenostavitev zakonodaje na področju živil in krme
Evropska komisija ob koncu leta 2025 načrtuje pripravo poeno-
stavitev EU zakonodaje na področju živil in krme t.i. Food and
feed safety – simplification omnibus (Varnost hrane in krme
– sveženj omnibus za poenostavitev), kot izhaja iz zastavljenih
ciljev v Kompasu za konkurenčnost. Le-ta predvideva zmanjšanje
regulativnega bremena in pospešitev upravnih postopkov, da bi
Evropa postala privlačnejša za naložbe. Eden od ciljev je zmanj-
šati upravno breme za podjetja za 25 % ter za MSP za vsaj 35%.
S pripravo zgoraj navedenega omnibusa želi Evropska komisija
povečati konkurenčnost kmetov v EU ter živilske industrije in in-
dustrije krme, obenem pa zmanjšati upravno breme za organe
držav članic v zvezi s tržnimi dovoljenji za proizvode. S tem se
bo pospešilo dostop do trga EU za snovi in proizvode za biotično
varstvo rastlin, poenostavilo in pojasnilo regulativne zahteve za
fitofarmacevtska sredstva, biocidne proizvode, krmne dodatke,
živilsko higieno in uradni nadzor ter druge ukrepe za poenostavi-
tev živilske zakonodaje EU.
Glede na navedeno na Trgovinski zbornici Slovenije zbira-
mo konkretne predloge za poenostavitev EU zakonodaje na
področju živil in krme, vključno s ciljno usmerjeno revizijo
Uredbe (EU) št. 1169/2011 o informacijah o živilih za potro-
šnike. Zbrane konkretne predloge članov bomo posredovali in
predstavili na Ad hoc delovni skupini za poenostavitve zakono-
daje in poglobitev notranjega trga, za krepitev konkurenčnosti
gospodarstva, ki deluje v okviru Ministrstva za gospodarstvo, tu-
rizem in šport ter hkrati z njimi seznanili tudi evropsko trgovsko
združenje EuroCommerce, ki bo skupne zbrane predloge na EU
ravni preneslo neposredno do Evropske komisije.
Vaše konkretne predloge za zakonodajne spremembe in poe-
nostavitve (EU uredb in direktiv), povezane s hrano in krmo,
nam lahko posredujete do 10. oktobra 2025 na e-naslov: kar-
men.fortuna@tzslo.si.
Ko bo Evropska komisija na podlagi zbranih predlogov objavila
predlog omnibusa za poenostavitev vas bomo z njim seznanili.
Do takrat pa je možno spremljanje časovnice preko spletne stra-
ni: https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/
initiatives/14824-Varnost-hrane-in-krme-svezenj-omnibus-za-
-poenostavitev_sl. K.F.
Iz Uradnega lista EU
Živila in krma
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1772 zdne 1.septembra
2025 o spremembi prilog V, XIV in XV k Izvedbeni uredbi
(EU)2021/404 glede vnosov zaArgentino in Združene države
Amerike na seznamih tretjih držav, njihovih ozemelj ali območij,
skaterih je dovoljen vstop pošiljk perutnine, zarodnega mate-
riala perutnine, svežega mesa perutnine in mesnih proizvodov
perutnine vUnijo - UL EU, št. L 2025/1772 z dne 2. 9. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1776 zdne 8.septembra
2025 o dovoljenju za pripravek iz Bifidobacterium longum
CNCM I-5642 kot krmni dodatek za pse (imetnik dovoljenja:
Nestlé Enterprises S.A. – Oddelek Nestlé Purina Petcare Eu-
rope, ki ga vEU zastopa Centres de Recherche et Développe-
ment Nestlé S.A.S) - UL EU, št. L 2025/1776 z dne 9. 9. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1787 z dne 8. sep-
tembra 2025 odovoljenju za L-arginin, proizveden sCoryne-
bacterium glutamicum KCCM 80387, kot krmni dodatek za vse
živalske vrste - UL EU, št. L 2025/1787 z dne 9. 9. 2025;
5
ZBORNICA NOVIH PRILOŽNOSTI
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1782 z dne 9. sep-
tembra 2025 odovoljenju za pripravek iz kromovega kelata
iz DL-metionina kot krmni dodatek za salmonide (imetnik do-
voljenja: Zinpro Animal Nutrition Europe, Inc.) - UL EU, št. L
2025/1782 z dne 10. 9. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1784 z dne 9. sep-
tembra 2025 odovoljenju za kapsaicin kot krmni dodatek za
vse živalske vrste - UL EU, št. L 2025/1784 z dne 10. 9. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1795 zdne 9.septembra
2025 odovoljenju za riboflavin (vitamin B2), proizveden zBa-
cillus subtilis CGMCC 7.449, in pripravek iz riboflavina, proizve-
denega zBacillus subtilis CGMCC 7.449, kot krmna dodatka za
vse živalske vrste - UL EU, št. L 2025/1795 z dne 10. 9. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1816 z dne 4. sep-
tembra 2025 o registraciji geografske označbe Queso de
Burgos (ZGO) vregistru Unije zageografske označbe vskladu
zUredbo (EU) 2024/1143 Evropskega parlamenta in Sveta - UL
EU, št. L 2025/1816 z dne 10. 9. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/1845 z dne 4. sep-
tembra 2025 oregistraciji geografske označbe Κρήτη / Kriti
(ZGO) vregistru Unije zageografske označbe vskladu zUred-
bo (EU) 2024/1143 Evropskega parlamenta in Sveta - UL EU, št.
L 2025/1845 z dne 10. 9. 2025. K.F.
III IZOBRAŽEVANJE
Javni razpis»Sofinanciranje izobraževanja za pridobitev srednješolske in višješolske
izobrazbe ter poklicne kvalifikacije 2024-2029«
V Uradnem listu RS, št. 69/25, je objavljen Javni razpis za »So-
financiranje izobraževanja za pridobitev srednješolske in
višješolske izobrazbe ter poklicne kvalifikacije 2024-2029«.
Namen javnega razpisa je povečati vključenost odraslih v vseži-
vljenjsko učenje ter izboljšati poklicne kompetence, ki jih odrasli
potrebujejo zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mo-
bilnosti ter delovanja v sodobni družbi.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje stroškov izobraževa-
nja (v nadaljevanju šolnin) posameznikom za naslednje zaklju-
čene izobraževalne programe (javno veljavni izobraževalni pro-
gram za pridobitev javno veljavne izobrazbe, za katero upravičenec
prejme javno veljavno listino) oziroma za opravljene izpite izobra-
ževalnih programov v Republiki Sloveniji (v nadaljevanju programi):
programov nižjega poklicnega izobraževanja, ki se zaključijo
s spričevalom o zaključnem izpitu, vključno s prekvalifikacijo;
programov srednjega poklicnega izobraževanja, ki se zaključijo
s spričevalom o zaključnem izpitu, vključno s prekvalifikacijo;
programov srednjega strokovnega oziroma tehniškega izo-
braževanja, ki se zaključijo s spričevalom o poklicni maturi;
programov poklicno-tehniškega izobraževanja, ki se zaključi-
jo s spričevalom o poklicni maturi;
programov gimnazije in opravljanja splošne mature, ki se
zaključijo s spričevalom o splošni maturi;
maturitetnega tečaja, ki se zaključi s spričevalom o splošni
maturi;
poklicnih tečajev, ki se zaključijo s spričevalom o poklicni maturi;
mojstrskih izpitov, vključno s pripravami na izpite, za katere
se pridobi spričevalo o mojstrskem izpitu;
delovodskih in poslovodskih izpitov, vključno s pripravami
na izpite, za katere se pridobi spričevalo o poslovodskem
oziroma delovodskem izpitu;
študijskih programov višjega strokovnega izobraževanja, ki
se zaključijo z diplomo.
Do sofinanciranja šolnin so upravičeni odrasli na območju Repu-
blike Slovenije:
ki so ob vpisu v izobraževanje delovno aktivni ali brezposelni ali
neaktivne osebe, ki so ob vpisu v izobraževanje stare 26 let
ali več;
ki so od 1. 1. 2021 do 30. 11. 2028 zaključili izobraževanje za
pridobitev izobrazbe ali poklicne kvalifikacije po programih
od a. do j. in z dokazili izkazali, da so v obdobju od 1. 1. 2021
do 31. 12. 2028 poravnali šolnino za programe od a. do j. iz
predmeta javnega razpisa.
Višina sofinanciranja šolnine: Posamezni prijavitelj je lahko
upravičen do sofinanciranja šolnine za posamezno zaključeno
izobraževanje do 2.755,00 EUR (znesek vključuje tudi akonta-
cijo dohodnine).
Vloge bo sklad sprejemal od dneva objave javnega razpisa
dalje do porabe sredstev oziroma do 3. 1. 2029. Odpiranje
vlog se bo izvajalo po mesecih (vsak prvi torek v mesecu).
Prvo odpiranje se bo pričelo 4. 11. 2025, zadnje odpiranje bo
predvidoma 4. 1. 2029.
Potencialnim prijaviteljem sklad svetuje, da pred oddajo vloge na-
tančno preberejo besedilo javnega razpisa, predvsem predmet in
pogoje za kandidiranje ter da pregledajo razpisno dokumentacijo.
Popolna vloga mora vsebovati:
1. V celoti izpolnjen in podpisan prijavni obrazec »Prijava na
javni razpis za pridobitev izobrazbe 2024-2029« s podpisano »Iz-
javo pod materialno in kazensko odgovornostjo«.
2. Obvezne priloge k prijavnem obrazcu:
vpisni list;
dokazilo o delovni aktivnosti oziroma brezposelnosti za mlaj-
še od 26 let;
izjava, da je prijavitelj stroške, ki jih uveljavlja, poravnal iz
lastnih sredstev in ne iz drugih javnih virov, s strani delodajal-
ca ali druge pravne osebe in do sedaj ni uveljavljal oziroma ni
imel povrnjenih teh stroškov iz drugega javnega vira, s strani
delodajalca ali druge pravne osebe;
priloga 1: Dokazilo o zaključenem izobraževalnem programu
ali poklicni kvalifikaciji, za kar prijavitelj uveljavlja šolnino (do-
kazilo, da je prijavitelj pridobil spričevalo od 1. 1. 2021 do 30.
11. 2028);
priloga 2: Dokazila o plačilu za program, za katerega prijavi-
telj uveljavlja šolnino: fotokopije računov in dokazila o plačilu
stroškov izobraževanja, kot je to navedeno v izpolnjenem ob-
razcu Seznam plačanih stroškov izobraževanja, kateri mora
biti podpisan in žigosan s strani izobraževalne institucije;
priloga 3: Izpolnjen in podpisan obrazec Vprašalnik za spre-
mljanje podatkov o udeležencih na operacijah, sofinanciranih
iz ESS+.
Način oddaje vloge: v elektronski obliki z e-vlogo preko portala eU-
prava, v tiskani obliki s priporočeno poštno pošiljko, z navadno poštno
pošiljko ali osebno v glavni pisarni sklada v času uradnih ur. Vloga
mora biti oddana v zaprti pisemski ovojnici (v nadaljevanju ovojnica),
označeni s polnim imenom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako:
»NE ODPIRAJ – Vloga za JR Pridobitev izobrazbe 2024–2029«.
Več informacij o javnem razpisu je na voljo na spletni strani Jav-
nega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega
sklada Republike Slovenije – zavihek »Vsi razpisi«.
6
WWW.TZSLO.SI
VABI: Poslovodski izpit na Trgovinski zbornici
Slovenije je predmet zgornjega javnega razpisa, zato vas vlju-
dno vabimo k vpisu na poslovodski izpit za pridobitev naziva
»Trgovski poslovodja/Trgovska poslovodkinja« in V. ravni iz-
obrazbe. Prijava na poslovodski izpit je možna skozi vse leto.
Vir: Povzeto po spletni objavi Javnega štipendijskega, razvojnega, inva-
lidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije z dne 12. 9. 2025.
K.F.
III AKADEMIJA TZS
a) Webinar: Kako smotrno razporediti sredstva za kibernetsko varnost? – 30. 9. 2025,
on-line
Trgovinska zbornica Slovenije bo v sodelovanju s svojim pro-
gramskim partnerjem A1 Slovenija, d.d. dne 30. septembra
2025med13.00in 14.00 uro, preko spletne platformeZOOMor-
ganizirala brezplačni webinar »Kako smotrno razporediti
sredstva za kibernetsko varnost glede na velikost podjetja
Kibernetska varnostje strateškega pomena, zato zahtevapo-
zornost lastnikov in vodilnih kadrov. K odgovornemu ravnanju
nas zavezujejo tudi zakoni in smernice.
Raziskave kažejo, da kar dve od treh srednje velikih slovenskih
podjetij nista ustrezno zaščiteni pred kibernetskimi grožnjami,
kar predstavlja resno tveganje za poslovanje. Pri manjših podje-
tjih je ta % še višji.
Nawebinarju, namenjenem ključnim odločevalcem v podje-
tju, bomo predstavili:
praktične nasvete, kako ustrezno uredite področje kibernet-
ske varnosti;
ovrgli bomo mit, da je kibernetska varnost draga;
kako si z majhnim, vendar smiselno (u)porabljenim finančnim
vložkom, zagotovite celovit pristop h kibernetski varnosti.
Pridružite se nam in po koncu predstavitve zastavite vprašanja,
na katera bomo z veseljem odgovorili.
Predavatelj: g. Blaž Osrajnik,vodja portfelja novih poslovnih
priložnosti pri A1
Kotizacije NI! Vljudno vabljeni. J.O.
b)
Predstavitev Zakona o informacijski varnosti - ZInfV-1 (prenos EU Direktive NIS2 -
kibernetska varnost) – 1. 10. 2025, on-line
Glede na večje število vprašanj s strani članov TZS s področja
implementacije določb novega Zakona o informacijski varnosti
(Uradni list RS, št. 40/25; v nadaljevanju: ZInfV-1), ki v slovenski
pravni red prenaša Direktivo EU 2022/2555 (NIS2), smo nave-
deno tematiko vključili v Akademijo TZS in vas lepo vabimo, da
izkoristite to priložnost ter se udeležite brezplačnega webinarja
»Predstavitev Zakona o informacijski varnosti - ZInfV-1 (pre-
nos EU Direktive NIS2 - kibernetska varnost)«, ki bo potekal
dne 1. 10. 2025 od 9.00 do 11.30 ure, preko platforme ZOOM.
Predstavitev bo podana s strani predstavnika/ce Urada Vlade RS
za informacijsko varnost, ki je pristojen organ za Zakon o informa-
cijski varnosti (ZInfV-1).
Udeležbo zelo priporočamo strokovnim sodelavcem, ki v podje-
tjih pokrivate področje informacijskih sistemov ter kibernetske
varnosti.
Nekatera evidentirana vprašanja, ki ste jih trgovci do sedaj iz-
postavljali in jih bomo tudi vključili v vsebino webinarja:
V katerem primeru trgovsko podjetje zapade pod obveznosti
ZInfV-1 in kaj to pomeni v praksi?
Kako velikost podjetja vpliva na to ali je podjetje zavezanec
po ZInfV-1, kateri so drugi kriteriji, tudi glede blagovnih skupin
(npr. živila, zdravila, poštne storitve, kemikalije)?
Ali se v primeru sončne elektrarne na strehi prodajalne lahko
podjetje šteje celo kot pomemben subjekt po ZInfV-1?
Podjetje je tudi upravljavec polnilnega mesta – v katerem pri-
meru zapade pod obveznosti ZInfV-1?
Kako je s spletnimi tržnicami? Kaj če samo vršimo prodajo
preko spleta?
Kakšne so naše obveznosti, če smo zavezanci po tem zako-
nu? Kaj pomeni, če je naše podjetje po tem zakonu bistven ali
pomemben subjekt?
Vabljeni, da nam vaša vprašanja posredujete vnaprej na e-naslov:
info@tzslo.si, tako da bo čim več pojasnil podanih že tekom webinarja.
Kotizacije ni! Vabljeni k udeležbi! M.S.
c) Delavnica »Kako komuniciramo s kupci za povečanje prodaje v trgovinah« - 8. 10.
2025, Ljubljana
Vljudno vabljeni, da se nampridružite na delavnici »Kako komu-
niciramo s kupci za povečanje prodaje v trgovinah«, ki bo po-
tekala v sredo, 8.10. 2025 med 9.00 in 12.00 uro, v sejni sobi
TZS, Dunajska cesta 167 v Ljubljani.
Uspeh trgovine ni odvisen samo od izdelkov in cen, temveč v ve-
liki meri tudi od komunikacije prodajnega osebja s kupci. Prav ka-
kovostna komunikacija pogosto odloča, da kupec kupi in postane
zvest posameznemu trgovcu ali odide h konkurenci.
Kaj boste na seminarju TZS izvedeli?
kakšne so značilnosti in pričakovanja današnjih kupcev,
kako prepoznamo tri najpogostejše tipe kupcev in se jim pri-
lagodimo,
pet oblik komunikacije, ki dokazano povečujejo prodajo,
katere napake najhitreje odvrnejo kupce in kako se jim izognemo,
kako ostati miren in učinkovit pri zahtevnih ali neprijaznih
kupcih,
kako reklamacije spremenimo v priložnosti za dolgoročno
zvestobo kupcev,
kako uporabimo blagajno kot priložnost za dodatno prodajo.
Komu je delavnica namenjena?
Izobraževanje je namenjeno prodajnemu osebju, ki želi postati še
bolj samozavestno, prepričljivo in učinkovito pri svojem delu. Za
vodje in direktorje pa pomeni priložnost, da okrepijo svojo ekipo,
povečajo prodajo in poskrbijo za kupce, ki se radi vračajo.
7
WWW.TZSLO.SI
T – Informacije« so pripravili: Mija Lapornik, Marjanca Simsič, Barbara Krivic, Nika Pečevnik, Jana Ogrinc in Karmen Fortuna. Uporaba in objava podatkov
(delno ali v celoti) je dovoljena le z navedbo vira. Odgovorna urednica: Karmen Fortuna. Lektoriranje: Karmen Fortuna. Izdajatelj »T-Informacij« je Trgovinska
zbornica Slovenije, Dunajska cesta 167, Ljubljana, tel.: 01 5898 212 ali 01 5898 213, e-naslov: info@tzslo.si, spletna stran: www.tzslo.si, TRR: SI56 0400 0027
8921 404 pri OTP banki d.d. V skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost (UL RS, št. 13/11 – UPB, s spremembami in dopolnitvami) se za to publikacijo
plačuje 5 % davek na dodano vrednost.
Zakaj se udeležiti tega dogodka?
pridobili boste konkretne pristope in tehnike, ki jih lahko upo-
rabite že naslednji dan,
postali boste bolj prepričljivi pri delu s kupci – tudi v zahtevnih
situacijah,
lažje boste zaključili prodajo in dosegli boljše rezultate,
kupci bodo trgovino zapuščali bolj zadovoljni, se vračali in jo
priporočali,
vodje bodo imeli bolj motivirano in uspešno ekipo, ki ustvarja
večjo prodajo.
Dovolj časa bo tudi za vprašanja in razpravo o konkretnih izzivih
iz vsakdanje prakse.
Predavatelj:Jure Habbese s trženjem, prodajo in vodenjem na
področju prodaje ukvarja že več kot 30 let. Je tudi avtor prodajne-
ga priročnika z naslovom »Uživajmo v prodaji« v letu 2013, ki mu
je sledilo nadaljevanje z naslovom »Skrivnosti uspešne prodaje«
v letu 2016. Od novembra 2018 dalje je tudi urednik prve spletne
revije »PROPRO«, ki se ukvarja s profesionalno prodajo.
Splošni pogoji:Za člane znaša kotizacija 55,00 EUR z DDV, za
nečlane pa 110,00 EUR z DDV na udeleženca.Znesek kotizacije
nakažite na TRR pri OTP banki d.d.: 0400 0027 8921 404 – sklic
3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti:
TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si.
Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odja-
vite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo dogodka, v nasprotnem pri-
meru vam bomo kotizacijo, kljub neudeležbi, zaračunali v celoti.
Kotizacijo povrnemo tudi v primeru, da dogodka ne izvedemo, o
čemer vas bomo pravočasno obvestili, zato vas prosimo, da nave-
dete elektronski naslov, kamor lahko sporočimo morebitne spre-
membe oziroma odpoved. S prijavo potrjujete, da so prijavljene
osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne
podatke bo TZS uporabljala samo za namen izvedbe dogodka,
obveščanja prijavljenih in posredovanja morebitnih gradiv. J.O.
d) Webinar »Kozmetični izdelki – Novosti ter predstavitev ključnih obveznosti, če sem
uvoznik, distributer, spletna prodaja, LBZ kozmetičnega izdelka« - 23. 10. 2025, on-line
Vljudno vabljeni, da se namv četrtek, 23.oktobra 2025 med
9.00 in 10.30 uropridružite na webinarju »Kozmetični izdelki
– Novosti ter predstavitev ključnih obveznosti, če sem uvo-
znik, distributer, spletna prodaja, LBZ kozmetičnega izdelka«.
Vsebina webinarja:
Pregled ključnih obveznosti za trgovska podjetja s kozmetič-
nimi izdelki, ki izhajajo iz pravnih podlag, glede na vlogo v
dobavni verigi kozmetičnega izdelka;
Priglasitev dejavnosti, priglasitev izdelka – v katerih primerih,
kdo in kako;
Označevanje kozmetičnih izdelkov, skrb za varnost in
dokumentacija;
Prodaja kozmetičnih izdelkov za poklicno uporabo, posebnosti;
Prepovedane/omejene sestavine v kozmetičnih izdelkih v letu
2025 in v prihodnje;
Katere novosti nas čakajo v prihodnjem obdobju na področju
zakonodaje.
Predavateljica:dr. Anja Menard Srpčič, Urad RS za kemikalije
Vabljeni, da nam vaša vprašanja posredujete vnaprej na e-naslov:
info@tzslo.si, tako da bo lahko čim več pojasnil podanih že tekom
webinarja.
Kotizacije ni. Vabljeni k udeležbi! M.S.
PRIJAVNICA
Izberite dogodek, ki se ga želite udeležiti (obkrožite):
a) Webinar: Kako smotrno razporediti sredstva za kibernetsko varnost? – 30. 9. 2025, on-line
b) Predstavitev Zakona o informacijski varnosti - ZInfV-1 (prenos EU Direktive NIS2 - kibernetska varnost) – 1. 10. 2025, on-line
c) Delavnica »Kako komuniciramo s kupci za povečanje prodaje v trgovinah« - 8. 10. 2025, Ljubljana
d) Webinar »Kozmetični izdelki – Novosti ter predstavitev ključnih obveznosti, če sem uvoznik, distributer, spletna prodaja, LBZ
kozmetičnega izdelka« - 23. 10. 2025, on-line
Naziv in naslov podjetja:
Davčna številka: Matična številka:
Telefon: E-naslov (OBVEZNO*):
Ime in priimek udeležencev:
1. E-naslov:
2. E-naslov:
Datum: Podpis odgovorne osebe:
S podpisom potrjujemo, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne podatke bomo uporabljali samo za namen izvedbe tega
dogodka in obveščanja prijavljenih na dogodek ter posredovanje morebitnih gradiv.