1
ZBORNICA NOVIH PRILOŽNOSTI
III SPLOŠNA ZAKONODAJA
Zakon o pravici do zimskega regresa ter
prenovi ugotavljanja davčne osnove z
upoštevanjem normiranih odhodkov
V Uradnem listu RS, št. 91/25 z dne 19. 11. 2025, je objavljen Za-
kon o pravici do zimskega regresa ter prenovi ugotavljanja
davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov, ki je
stopil v veljavo 20. 11. 2025.
Ta zakon določa pravico delavke in delavca (v nadaljnjem besedilu:
delavec) do zimskega regresa, njegovo višino, izplačilo in obravnavo
glede plačila dohodnine in prispevkov za socialno varnost. Za delav-
ca po tem zakonu se šteje oseba iz prvega odstavka 5. člena ZDR-1.
Delavec ima pravico do zimskega regresa v višini polovice mi-
nimalne plače v Republiki Sloveniji, ki mora biti izplačan v de-
narni obliki. Delavec, ki sklene delovno razmerje ali mu preneha
delovno razmerje med koledarskim letom in ima v posameznem
koledarskem letu obdobje zaposlitve krajše od enega leta, ima
pravico do sorazmernega dela zimskega regresa glede na ob-
dobje zaposlitve pri posameznem delodajalcu. Če ima delavec
sklenjeno pogodbo o zaposlitvi s krajšim delovnim časom, ima
pravico do zimskega regresa sorazmerno delovnemu času, za
katerega je sklenil pogodbo o zaposlitvi, razen v primerih, ko de-
lavec dela krajši delovni čas v skladu s 67. ali 67.b členom ZDR-1.
Delodajalec izplača delavcu zimski regres najpozneje 18 dni po prete-
ku plačilnega obdobja za izplačilo plače za mesec november tekočega
koledarskega leta. Če je rok za izplačilo zimskega regresa dela prost
dan, se zimski regres izplača najpozneje prvi naslednji delovni dan.
Ob tem pa zakon predvideva tudi možnost zamika izplačila za
leto 2025, in sicer lahko delodajalec, pri katerem v letu 2025
oziroma do 31. marca 2026 ni prišlo do izplačila dobička, naku-
pov lastnih delnic ali lastnih poslovnih deležev, izplačil nagrad
poslovodstvu oziroma dela plač za poslovno uspešnost poslovod-
stvu oziroma pri katerem ni nastala obveznost izplačila dobička,
možnost nakupov lastnih delnic ali lastnih poslovnih deležev,
obveznost izplačil nagrad poslovodstvu oziroma dela plač za po-
slovno uspešnost poslovodstvu v letu 2025 oziroma do 31. marca
2026, 1/4 zimskega regresa za leto 2025 izplača do 18. decembra
2025, preostanek pa najpozneje do 31. marca 2026.
Določena je še ena izjema za izplačilo zimskega regresa za leto
2025, in sicer lahko delodajalec v primeru nelikvidnosti dolo-
či poznejši rok izplačila zimskega regresa za leto 2025, vendar
najpozneje do 31. marca 2026, čeprav tega ne ureja kolektivna
pogodba na ravni dejavnosti.
Hkrati vas opozarjamo tudi na kazenske določbe, pri čemer za-
kon predvideva visoke globe, v kolikor delodajalec ne izplača
zimskega regresa v določeni višini ter v postavljenih rokih.
POMEMBNO!
Na TZS smo s strani članov že prejeli kar nekaj vprašanj v zvezi
z izvajanjem tega zakona v praksi, in smo jih v razreševanje že
posredovali pristojnemu ministrstvu za delo kot tudi ministrstvu,
pristojnemu za finance. Člane bomo s pojasnili omenjenih mi-
nistrstev seznanili takoj, ko jih bomo prejeli, in sicer tudi preko
spletne strani zbornice: www.tzslo.si/AKTUALNO. B.K., M.L.
Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. november 2025, št. 33/25
TISKOVINA • Poštnina plačana pri pošti 1102 Ljubljana
Državni zbor RS je na seji dne 11. 11. 2025 sprejel Zakon o pravici do zimskega regresa
ter prenovi ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov
Poročanje o izplačilu zimskega regresa na REK-O obrazcu
V zvezi z Zakonom o pravici do zimskega regresa ter prenovi ugotav-
ljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov (ZPZR), ki
ga je Državni zbor sprejel na seji 11. 11. 2025, obveščamo delodajalce,
da bo o izplačilu zimskega regresa treba poročati na REK-O obrazcu.
Izplačilo zimskega regresa za leto 2025, v višini do ½ minimalne
plače (oziroma sorazmernega dela) se ne všteva v davčno osnovo
za dohodnino niti v osnovo za prispevke.
Za poročanje o izplačilu zimskega regresa za leto 2025 je na
REK-O predvidena uporaba vrste dohodka »1190 Dohodki iz de-
lovnega razmerja, ki se ne vštevajo v davčno osnovo«.
Na iREK obrazcu bo uvedena nova vrsta dohodka, in sicer »1112
Zimski regres«. Pri poročanju bo v iREK treba izpolniti podatke
o prejemniku zimskega regresa, v polju A052 izbrati VD 1112 in
znesek izplačila vpisati v polje A052.
Predvideno je, da bo oddaja teh REK-O obrazcev na eDavkih
omogočena v zadnjem tednu novembra.
V primeru, da bo delodajalec zimski regres izplačal v višjem
znesku, pa bo razliko nad zneskom ½ minimalne plače (oziroma
sorazmernega dela) poročal kot plačilo za poslovno uspešnost z
uporabo vrste dohodka 1151 Plačilo za poslovno uspešnost, iREK
vrsta dohodka 1111 Plačilo za poslovno uspešnost.
Vir: Povzeto po obvestilu Finančne uprave RS z dne 14. 11. 2025. B.K.
ZBORNICA NOVIH PRILOŽNOSTI
Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju
V Uradnem listu RS, št. 90/25, je objavljen Zakon o spremembah
in dopolnitvah Zakona o pokojninskem in invalidskem zava-
rovanju, ki začne veljati 3. 12. 2025, uporabljati pa se začne
1.januarja 2026, razen nekaterih izjem.
Reforma postopoma zvišuje starostno mejo (ki si jo je sicer mo-
goče znižati za delo pred 20. letom starosti, skrb za otroka ali
služenje obveznega vojaškega roka), ohranja pa pogoj 40 let
pokojninske dobe za zgodnejšo upokojitev brez odbitkov. Zava-
rovanec (moški in ženska) bo po izteku prehodnih obdobij, torej
z letom 2035, pridobil pravico do starostne pokojnine pri starosti
67 let, če je dopolnil najmanj 15 let zavarovalne dobe oziroma pri
starosti 62 let, če je dopolnil 40 let pokojninske dobe.
Na novo se določa tudi odstotek za odmero starostne pokojnine,
pri čemer bo po izteku prehodnih obdobij, odmerni odstotek za
40 let pokojninske dobe brez dokupa znašal 70 % tako za moške
kot ženske. Reforma pa poleg tega širi možnosti dodatnega vi-
šanja odmernega odstotka, in sicer za ostajanje v aktivnosti po
dopolnjenih 40 letih pokojninske dobe, za skrb za otroka in za
služenje obveznega vojaškega roka.
Za večjo sorazmernost med plačanimi prispevki in višino pokojni-
ne ter s tem večjo pravičnost pri izračunu se z reformo postopno
podaljšuje obdobje za izračun pokojninske osnove (referenčno
obdobje), in sicer z zdajšnjih 24 najboljših zaporednih let na 40
let, od katerih se odšteje pet najslabših let, ki niso nujno zapo-
redna. Spremembe bodo uvedene postopoma od leta 2028 do
2035, vzporedno z višanjem odmernih odstotkov in daljšanjem
starostnih meja za upokojitev.
Do zdaj je uskladitev pokojnin v 60 odstotkih temeljila na rasti
povprečne plače in v 40 odstotkih na inflaciji. Po novem se bo do
leta 2035 uporabljala formula 50 : 50 – polovica uskladitve bo
odvisna od rasti plač in polovica od inflacije. Nato bo uskladitev
postopoma v večji meri vezana na inflacijo.
Zgoraj navedene spremembe se bodo uveljavile šele po izteku
vseh prehodnih obdobij, zato vam priporočamo, da se, v kolikor
potrebujete izračun za vaš konkreten primer, obrnete neposred-
no na Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije.
Vir: Delno povzeto po spletni objavi Ministrstva za delo, družino,
socialne zadeve in enake možnosti z dne 14. 11. 2025. K.F.
Odredba o spremembi in dopolnitvi Odredbe o višini urne postavke in višini dohodka
za opravljeno začasno ali občasno delo upokojencev
V Uradnem listu RS, št. 86/25, je objavljena Odredba o spre-
membi in dopolnitvi Odredbe o višini urne postavke in višini
dohodka za opravljeno začasno ali občasno delo upokojen-
cev, ki je začela veljati 8. 11. 2025.
V obdobju od 1.marca 2025 do 28.februarja 2026 višina urne
postavke upravičenca za opravljeno uro začasnega ali občasnega
dela ne sme biti nižja od 7,35 eura, višina dohodka za opravljeno
začasno ali občasno delo pa v seštevku v koledarskem letu 2025
ne sme presegati 15.332,64 eura.
Ne glede na prejšnji člen v obdobju od 20.septembra 2025 do 28.fe-
bruarja 2026 višina urne postavke upravičenca za opravljeno uro za-
časnega ali občasnega dela ne sme biti nižja od 7,34 eura. K.F.
Izdaja eBOL v polnem ali krajšem delovnem času v primeru potovanja na zdravstveni
pregled/preiskavo ali v primeru spremstva druge zavarovane osebe, ki potuje k izvajalcu
zdravstvenih storitev
V nadaljevanju vas seznanjamo z obvestilom Zavoda za zdra-
vstveno zavarovanje Slovenije, ki se nanaša na izdajo eBOL v
polnem ali krajšem delovnem času v primeru potovanja na zdra-
vstveni pregled/preiskavo ali v primeru spremstva druge zavaro-
vane osebe, ki potuje k izvajalcu zdravstvenih storitev, kot sledi.
Obvestilo Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije
»Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije je obvestil izbrane
osebne zdravnike (splošne in pediatre) o pravilnem ravnanju pri
ugotavljanju začasne zadržanosti od dela in posledično izdaje
elektronskega bolniškega lista (eBOL) v primerih, ko zavarovana
oseba (delavec) potuje na zdravstveno storitev k izvajalcu zdra-
vstvenih storitev (torej uveljavlja zdravstveno storitev za sebe) in
v primeru, ko k izvajalcu zdravstvenih storitev spremlja zavarova-
no osebo, za katero je s strani pristojnega zdravnika ugotovljena
potreba po spremstvu.
Med drugim smo izbrane osebne zdravnike obvestili tudi o tem,
da pogoji in specifike delovnega mesta, narava dela, poklica
oziroma navodila delodajalca, vrtca, šole, ipd., ne vplivajo na
število ur odobrene začasne zadržanosti od dela.
Ne obstaja namreč pravna podlaga, da se odobri začasno zadrža-
nost od dela v polnem delovnem času zgolj zaradi:
navodil delodajalca, da delavec ne more priti v službo le za del
delovnega časa. To je npr. v primerih, da ima delodajalec fiksni
delovni čas (delodajalec ne dopušča kasnejšega prihoda na
delo ali izhoda med delovnim časom ali pred koncem delovnega
časa), terensko, normirano delo, delo za tekočim trakom, ipd.;
dejstva, da zavarovana oseba opravlja določen poklic: npr.
učiteljice, smetarji na vozilih, vozniki, strojevodje, ipd.;
hišnega reda šole, vrtca, idr. (npr. prihod v vrtec po 10. ali 12.
uri ni možen, prihod v podaljšano bivanje v šoli ni mogoč, če
otrok ni bil pri pouku, ipd.).
Zavarovani osebi torej samo zaradi tega, ker je delodajalec, vrtec
ali šola, ipd. dal navodila, da pri določenih poklicih ni možno op-
ravljati dela le npr. 2 ali 4 ure oziroma po določeni uri otroka ni
možno pripeljati v vrtec ali šolo ali če obstajajo nekatere druge oko-
liščine, ki se ne tičejo zdravstvenega stanja, ni mogoče odobriti
začasne nezmožnosti za delo in izdati eBOL za polni delovni čas.«
Vir: Povzeto po obvestilu Zavoda za zdravstveno zavarovanje
Slovenije, številka 0071-19/2025-DI/5 z dne 10. 11. 2025. B.K.
V javni obravnavi je osnutek predloga Pravilnika o izvajanju ukrepov aktivne politike
zaposlovanja
Člane seznanjamo, da je bil 14. novembra 2025 s strani Ministr-
stva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti v javno
obravnavo posredovan osnutek predloga Pravilnika o izvajanju
ukrepov aktivne politike zaposlovanja (EVA 2025-2611-0046; v
nadaljevanju: osnutek Pravilnika).
Z osnutkom Pravilnika se ureja vrsta in višina denarnih prejem-
kov oseb, vključenih v aktivnosti v okviru programov aktivne po-
litike zaposlovanja (APZ); vrste stroškov in denarnih prejemkov
2
WWW.TZSLO.SI
delodajalcev, vključenih v izvajanje programov APZ, in zunanjih
izvajalcev aktivnosti programov APZ; vključitev v aktivnosti APZ
ter izbor zunanjih izvajalcev aktivnosti programov APZ.
Osnutek Pravilnika je dostopen na portalu eDemokracija pre-
ko povezave, ki smo jo objavili tudi na spletni strani TZS, javna
obravnava traja do 23. novembra 2025. N.P.
Zakon o izmenjavi elektronskih računov in drugih elektronskih dokumentov
V Uradnem listu RS, št. 85/25 z dne 6. 11. 2025, je objavljen Za-
kon o izmenjavi elektronskih računov in drugih elektronskih
dokumentov (v nadaljevanju: ZIERDED), ki začne veljati 6. de-
cembra 2025, uporabljati pa se začne 1. januarja 2028, razen
določb 4. poglavja (Ponudniki e-poti), ki se začnejo uporabljati
1. aprila 2027.
ZIERDED ureja izmenjavo elektronskih računov (v nadaljevanju:
e-računi) in drugih elektronskih dokumentov (v nadaljevanju:
e-dokumenti). Kot izhaja iz uvodnih pojasnil ob sprejemanju tega
zakona, v primerjavi z obstoječim Zakonom o opravljanju plačil-
nih storitev za proračunske uporabnike (ZOPSPU-1), ki ureja ob-
veznost izmenjave e-računov za poslovne subjekte, ki vstopajo
v obligacijska razmerja s proračunskimi uporabniki oziroma na-
ročniki, se s tem zakonom (ZIERDED) obveznost izmenjave
e-računov razširja na vse gospodarske subjekte in njihove
medsebojne dobave blaga in storitev, opravljene v Sloveniji.
To pomeni, da bodo morali poslovni subjekti izdajati drugim
poslovnim subjektom izključno e-račune.
Glede na pomen izrazov, kot so opredeljeni v 2. členu zakona
ZIERDED, so:
»poslovni subjekti« - vse enote Poslovnega registra Sloveni-
je ter fizične osebe, ki opravljajo dejavnost in niso samostojni
podjetniki po zakonu, ki ureja gospodarske družbe;
»e-račun« - pomeni račun ali drugo enakovredno knjigovod-
sko listino, ki vsebuje zapise o poslovnih dogodkih, na podla-
gi katerih se spreminjajo sredstva ali obveznosti do njihovih
virov, prihodki ali odhodki, ne glede na to, kako se imenuje
(dobropis, bremepis, avansni račun, zahtevek za plačilo, ob-
račun negativnih obresti in podobno), ki je izdana, poslana in
prejeta v strukturirani elektronski obliki, ki omogoča samo-
dejno in elektronsko obdelavo, v skladu s tehničnimi in dru-
gimi pogoji, določenimi s posebnimi predpisi in standardi, ter
enakovredno zamenjuje račun v papirni obliki;
»e-dokument« - dokument, ki je izdan, poslan in prejet v
strukturirani elektronski obliki, ki omogoča samodejno in ele-
ktronsko obdelavo, v skladu s tehničnimi in drugimi pogoji,
določenimi s posebnimi predpisi in standardi ter je povezan s
postopki naročanja, nabave, pošiljanja in prejemanja računov
in plačila in enakovredno zamenjuje dokument v papirni obliki.
ZIERDED v svojih poglavjih poleg splošnih določb ureja standarde
in obvezne sestavine e-računa, izmenjavo e-računov in e-doku-
mentov, ponudnike e-poti, hrambo e-računov in e-dokumentov,
obdelavo osebnih podatkov, informacije javnega značaja, nadzor
in kazenske določbe ter prehodne in končne določbe.
V okviru dela TZS – Komisije za davčno, finančno in računovodsko
področje smo v javnih obravnavah predloga ZIERDED opozorili
na vidik, da se morajo poleg državnega standarda e-slog nujno
upoštevati tudi uveljavljeni mednarodni standardi na tem podro-
čju, kar je bilo upoštevano, vendar pa bomo ob implementaciji
tem vsebinam še naprej sledili. Veliko podjetij je del mednaro-
dnih skupin z že uveljavljenimi IT sistemi ob uporabi mednarodnih
standardov, morebitne spremembe na tem področju, ki bi veljale
le za Slovenijo, pa bi predstavljale ogromen izziv za podjetja in
oviro pri čezmejnem poslovanju. Zaradi boljše preglednosti smo
tudi predlagali, da bi se javno objavil seznam vseh ustreznih stan-
dardov po tem zakonu, ki bi služil kot pripomoček za podjetja.
Uspeli smo, da je zakonodajalec upošteval naše argumente gle-
de pošiljanja e-računov in e-računov, ki niso e-računi (npr. računi
tujih partnerjev v pdf obliki) nadzornemu organu, kar pomeni, da
računovodstvom ne bo potrebno ročno vnašati podatkov iz pdf
računov tujih dobaviteljev in jih pošiljati nadzornemu organu, kot
je bilo predvideno v predhodnih besedilih predloga zakona. Te-
kom priprave zakona je bila na predlog TZS dodana v določbi,
ki se nanaša na pošiljanje e-računov in e-dokumentov potrošni-
kom, kot možnost tudi uporaba aplikacije poslovnega subjekta
za prejemanje e-računov in e-dokumentov. Zakon ZIERDED tudi
določa, da poslovni subjekti pošiljajo potrošnikom e-račune in
e-dokumente, če se stranki o tem predhodno izrecno dogovorita.
Upoštevan je bil tudi predlog TZS, da je potrebno zagotoviti daljše
prehodno obdobje kot je bilo najprej predlagano, saj gre izvedbe-
no za zelo obsežno in zahtevno zakonodajo, skrbno bo potrebno
spremljati implementacijo. S strani TZS smo glede na prejete od-
zive s strani članov opozorili, da bi ZIERDED glede na sedanje sta-
nje IT procesov lahko predstavljal večji izziv v primeru izdajanja
e-računov B2B na blagajnah maloprodajnih mest, na primer ob
prodaji repro-materiala obrtnikom, ali ob nakupu goriva s strani
prevoznikov. Predlagali smo v proučitev tudi nekatere rešitve, ki
bi sledile izvajanju že sedaj veljavnega zakona na področju poslo-
vanja s proračunskimi uporabniki. M.S.
Projekt »TRGOVINKO nas povezuje« sofinancirata Republika Slovenija Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz ESS+. Projekt
se sofinancira iz PEKP 2021–2027, cilja politike 4 »Bolj socialna in vključujoča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic«, prednostne naloge 6 »Znanja in
spretnosti ter odzivni trg dela«, specifičnega cilja ESO4.4 »Spodbujanje prilagajanja delavcev, podjetij in podjetnikov na spremembe, aktivnega in zdravega staranja ter
zdravega in dobro prilagojenega delovnega okolja, ki obravnava tveganje za zdravje (ESS+).
Informacija Evropske komisije glede e-trgovine in odprave praga oprostitve carine v
višini 150 EUR
Kot v spletni objavi seznanja Evropska komisija (v nadaljevanju:
Komisija) je bil sprejet dogovor, ki so ga države članice EU doseg-
le v Svetu EU, o odpravi praga oprostitve carin v višini 150 EUR, s
čimer se bo spremenil način ravnanja z blagom v e-trgovini. Ko-
misija se je skupaj s Svetom zavezala, da bo delala na začasni re-
šitvi za pobiranje carinskih dajatev na pakete e-trgovine že precej
pred ustanovitvijo Carinske agencije EU in podatkovnega središ-
ča EU, ki je predvidena sredi leta 2028. Odpravo praga je podprl
tudi Evropski parlament v svoji resoluciji z dne 9. julija 2025 o
varnosti proizvodov in skladnosti s predpisi v e-trgovini in uvozu iz
držav zunaj EU (2025/2037(INI)). Ta sporazum predstavlja, poleg
stališča, ki ga je Svet zavzel v svojem mandatu junija 2025, da
se od novembra 2026 pobira pristojbina za ravnanje v e-trgovini,
ključni korak k posodobitvi in poenostavitvi carinskih operacij EU,
podpori poštene konkurence in enakih konkurenčnih pogojev v
maloprodaji in e-trgovini.
Z navedenim ukrepom se naslavlja izziv dramatičnega povečanja
blaga nizke vrednosti, ki prihaja iz držav zunaj EU neposredno po-
trošnikom v EU. Glede na nujnost, ki izhaja iz vse večjega razcveta
e-trgovine, so se države članice in Komisija dogovorile, da bodo
3
ZBORNICA NOVIH PRILOŽNOSTI
ukrepale hitreje, kot je bilo sprva predlagano, in se odločile za
zgodnejši datum uporabe ukrepa, že leta 2026. Ta ukrep bo pred-
vidoma spremljala rešitev za izračun carin v vmesnem obdobju,
do sredine leta 2028, ko bo podatkovno središče EU za carine
zagotavljalo funkcionalnosti za izračun carinskih dajatev pri tran-
sakcijah e-trgovine. Navedenemu pa bo sledil tudi zaključek tria-
logov o celotni carinski reformi, katere cilj je bolj poenostavljen,
preglednejši in pravičnejši carinski režim.
Odprava praga oprostitve carine v višini 150 EUR - danes so paketi
v vrednosti pod 150 EUR, ki so poslani iz tretje države potrošniku
v EU, oproščeni carin, so pa predmet DDV in carinskih deklaracij.
Glede na razvoj modela e-trgovine oprostitev ni več upravičena
in ustvarja nelojalno konkurenco. Odprava praga je namenjena
izenačitvi pogojev med e-trgovino (neposreden uvoz posameznih
paketov do 150 EUR) in tradicionalno maloprodajo (uvoz blaga
v razsutem stanju). Za odpravo praga oprostitve carine v višini
150 EUR v primeru neposrednega uvoza s strani potrošnikov je
predhodno podalo pobudo tudi evropsko trgovsko združenje Eu-
roCommerce, ki napovedani ukrep pozdravlja, in katerega člani-
ca je tudi TZS.
Vir: Povzeto po spletni objavi Evropske komisije z dne 13. 11.
2025. M.S.
Odgovor Ministrstva za infrastrukturo – tahografi, prevoz za lastne potrebe
Glede na prejeto vprašanje člana smo pridobili naslednji odgovor
s strani Ministrstva za infrastrukturo, ki ga objavljamo v nadalje-
vanju.
Vprašanje člana TZS
Zasledili smo informacijo, da naj bi od 1. julija 2026 novo regi-
strirana gospodarska vozila z največjo dovoljeno maso med 2,5
in 3,5 tone, ki se uporabljajo v mednarodnem transportu (prevoz
blaga), morala biti opremljena s pametnim tahografom druge ge-
neracije. V našem podjetju imamo dva službena kombija, izključ-
no samo za našo distribucijo blaga za naše podjetje oziroma za
dostavo našim kupcem. Po našem razumevanju gre za prevoz za
lastne potrebe in v tem primeru naj tahografov v kombijih ne bi
potrebovali.
Odgovor Ministrstva za infrastrukturo
»V kolikor izvajate prevoz blaga z vozili, ki skupaj s priklopnikom
ali polpriklopnikom ne presegajo največje dovoljene mase (NDM)
nad 3,5 tone samo znotraj Slovenije, potem vozila ne rabijo biti
opremljena s tahografom.
Pri izvajanju mednarodnih prevozov od 1. julija 2026 so izjema
prevozi, ki so navedeni v 3. členu Uredbe 561/2006/ES:
(ha) vozili, katerih največja dovoljena masa, skupaj s kakršnim koli
priklopnikom ali polpriklopnikom, presega 2,5 tone, vendar ne
presega 3,5 tone, in ki se uporabljajo za prevoz blaga, kadar se
prevoz ne opravi za najem ali plačilo, temveč za lastni račun pod-
jetja ali voznika, in vožnja ni glavna dejavnost osebe, ki vozi vozilo.
Povedano z drugimi besedami prevoz blaga za lastne potrebe v
mednarodnem prometu je izjema pod pogojem, da vožnja ni glav-
na dejavnost osebe, ki vozi vozilo pod 3,5 tone NDM.«
Vir: Povzeto po pridobljenem odgovoru Ministrstva za infrastruk-
turo z dne 13. 11. 2025. M.S.
Sodelovanje Tržnega inšpektorata Republike Slovenije v projektu PCA 2025
Kot na svoji spletni strani seznanja Tržni inšpektorat RS (TIRS) je
od maja do julija letos sodeloval v projektu evropske komisije
PCA 2025 – Priority Control Area on e-commerce Imports. Evrop-
ska komisija je v sporočilu Evropskemu parlamentu, Svetu, Evrop-
skemu ekonomsko-socialnemu odboru in Odboru regij na spletni
strani EUR-Lex objavila podatek, da je e-trgovina postala ključni
del načina, kako potrošniki opravljajo nakupe na spletu. 70 od-
stotkov Evropejcev redno kupuje izdelke na spletu, bodisi iz sple-
tnih trgovin prodajalcev bodisi preko spletnih tržnic. 76 odstotkov
potrošnikov meni, da bo do leta 2030 nakupovanje in prodaja
izdelkov ter storitev na spletu med najpomembnejšimi digitalnimi
tehnologijami v Evropi. Blago, ki ga potrošniki v EU neposredno
uvozijo prek e-trgovine, je v zadnjih letih močno naraslo in se pri-
čakuje, da bo količina še naprej hitro naraščala, kar izkorišča tre-
nutni carinski izvoz za pošiljke z nizko vrednostjo (do 150 evrov).
Po podatkih je bilo v letu 2024 v EU uvoženih 4,6 milijarde takih
pošiljk z nizko vrednostjo. To je skoraj dvakrat večje število kot v
letu 2023 (2,4 milijarde), in več kot trikrat večje kot leta 2022 (1,4
milijarde). To pomeni do 12 milijonov manjših pošiljk na dan.
TIRS je v okviru projekta obravnaval 26 proizvodov, ki so bili
obravnavani v zvezi s spoštovanjem določil Pravilnika o omo-
gočanju dostopnosti električne opreme na trgu, ki je načrtova-
na za uporabo znotraj določenih napetostnih mej (direktiva LVD
2014/35/EU), Pravilnika o elektromagnetni združljivosti (direkti-
va EMC 2014/30/EU), Pravilnika o radijski opremi (direktiva RED
2014/53/EU) in Uredbe o odpadni električni in elektronski opre-
mi (direktiva WEE 2012/19/EU in Izvedbena uredba 2019/290/
EU). Ob pregledu vseh 26 proizvodov je bilo ugotovljeno, da so
ti administrativno neskladni, pri čemer sedemnajst proizvodov ni
bilo označeno s predpisano oznako CE, dva sta bila označena z
neustrezno oznako CE, na dvaindvajsetih proizvodih ni bilo na-
vedbe proizvajalca, na štiriindvajsetih proizvodih ni bilo navedbe
naslova proizvajalca, osem proizvodov ni bilo označeno s tipom,
oznako serije oziroma serijsko številko, petindvajsetim proizvo-
dom ni bilo priloženih navodil za uporabo, za osem proizvodov pa
proizvajalci niso zagotovili ustrezne izjave EU o skladnosti. TIRS
je v skladu s svojimi pooblastili Finančno upravo Republike Slo-
venije obvestil o tem, da se sprostitev v prosti promet navedenih
neskladnih proizvodov ne dovoli.
Vir: Povzeto po objavi Tržnega inšpektorata RS z dne 3. 10. 2025. M.S.
Preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma
V Uradnem listu RS, št. 56/25, je objavljen Zakon o spremembah
in dopolnitvah Zakona o preprečevanju pranja denarja in fi-
nanciranja terorizma (ZPPDFT-2C).
V juliju 2025 je Tržni inšpektorat RS izdal Smernice za izvajanje Za-
kona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma pri
opravljanju dejavnosti prometa s plemenitimi kovinami in dragimi
kamni ter izdelki iz njih. Smernice so pričele veljati z objavo na spletni
strani Urada RS za preprečevanje pranja denarja in so dosegljive na
povezavi: https://www.gov.si/teme/preprecevanje-pranja-denarja/.
Z dnem uveljavitve teh Smernic so prenehale veljati Smernice za
izvajanje Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja
terorizma za trgovce s plemenitimi kovinami in dragimi kamni ter
izdelki iz njih, ki jih je izdal Urad RS za preprečevanje pranja de-
narja v juniju 2009. M.S.
4
WWW.TZSLO.SI
III ŽIVILA
Iz Uradnega lista EU
Živila in krma
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2233 zdne 6.novem-
bra 2025 o odobritvi dajanja na trg Clostridium butyricum
TO-A kot novega živila in o spremembi Izvedbene uredbe
(EU)2017/2470 - UL EU, št. L 2025/2233 z dne 7. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2242 zdne 7.novem-
bra 2025 oodobritvi dajanja na trg izvlečka iz rumenega pa-
radižnika kot novega živila in ospremembi Izvedbene uredbe
(EU)2017/2470 - UL EU, št. L 2025/2242 z dne 8. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2245 zdne 7.novem-
bra 2025 ospremembi Izvedbene uredbe (EU)2017/2470 gle-
de pogojev uporabe novega živila olje izSchizochytriumsp.
(ATCCPTA-9695) - UL EU, št. L 2025/2245 z dne 8. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2259 zdne 4.novem-
bra 2025 oregistraciji geografske označbe Cârnați din topor
din Vâlcea (ZGO) v registru Unije za geografske označbe
vskladu zUredbo (EU)2024/1143 Evropskega parlamenta in
Sveta - UL EU, št. L 2025/2259 z dne 8. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2260 zdne 4.novem-
bra 2025 oregistraciji geografske označbe Aceite del Somon-
tano (ZOP) vregistru Unije za geografske označbe vskladu
zUredbo (EU)2024/1143 Evropskega parlamenta in Sveta - UL
EU, št. L 2025/2260 z dne 8. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2261 zdne 4.novem-
bra 2025 oregistraciji geografske označbe Casauria (ZOP)
v registru Unije za geografske označbe vskladu zUredbo
(EU)2024/1143 Evropskega parlamenta in Sveta - UL EU, št. L
2025/2261 z dne 8. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2271 zdne 4.novem-
bra 2025 o registraciji geografske označbe Füred (ZOP)
v registru Unije za geografske označbe vskladu zUredbo
(EU)2024/1143 Evropskega parlamenta in Sveta - UL EU, št. L
2025/2271 z dne 8. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2275 zdne 4.novem-
bra 2025 oregistraciji geografske označbe Miel de tilleul de
Picardie (ZGO) vregistru Unije za geografske označbe vskla-
du zUredbo (EU)2024/1143 Evropskega parlamenta in Sveta
- UL EU, št. L 2025/2275 z dne 8. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2315 zdne 10.novem-
bra 2025 oodobritvi spremembe specifikacije proizvoda na
ravni Unije za zaščiteno geografsko označbo Scottish Farmed
Salmon vskladu zUredbo (EU)2024/1143 Evropskega par-
lamenta in Sveta - UL EU, št. L 2025/2315 z dne 17. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2317 zdne 10.novem-
bra 2025 o registraciji geografske označbe İpsala Pirinci
(ZOP) vregistru Unije za geografske označbe vskladu zUred-
bo (EU)2024/1143 Evropskega parlamenta in Sveta - UL EU, št.
L 2025/2317 z dne 17. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2318 zdne 10.novem-
bra 2025 o registraciji geografske označbe Bursa Kestane
Şekeri (ZGO) vregistru Unije za geografske označbe vskladu
zUredbo (EU)2024/1143 Evropskega parlamenta in Sveta - UL
EU, št. L 2025/2318 z dne 17. 11. 2025;
Izvedbena uredba Komisije (EU) 2025/2332 zdne 14.novembra
2025 ospremembi prilogVin XIV kIzvedbeni uredbi (EU)2021/404
glede vnosov zaKanado, Združeno kraljestvo in Združene države
Amerike na seznamih tretjih držav, njihovih ozemelj ali območij,
skaterih je dovoljen vstop pošiljk perutnine, zarodnega materiala
perutnine ter svežega mesa perutnine in pernate divjadi vUnijo -
UL EU, št. L 2025/2332 z dne 17. 11. 2025. K.F.
III NEŽIVILA
Odgovor Ministrstva za kulturo glede Zakona o javni rabi slovenščine
V Uradnem listu RS, št. 68/25 z dne 5. 9. 2025, je objavljen Sklep
o določitvi seznama kategorij elektronskih komunikacijskih
in digitalnih odjemalnih naprav, ki so namenjene dostopu
do storitev informacijske družbe ali medijev (v nadaljevanju:
Sklep), ki ga je Vlada RS sprejela na podlagi drugega odstavka
15.a člena Zakona o javni rabi slovenščine (Uradni list RS, št.
86/04, 8/10 in 32/24) in je začel veljati 6. 9. 2025.
Navedeni sklep določa seznam kategorij elektronskih komunika-
cijskih in digitalnih odjemalnih naprav, ki so namenjene dostopu
do storitev informacijske družbe ali medijev (v nadaljnjem bese-
dilu: naprave) ter so v prodaji na območju Republike Slovenije ali
se ponujajo potrošnikom na območju Republike Slovenije in mo-
rajo imeti omogočeno izbiro slovenščine in uporabo slovenskega
črkopisa na način, da je funkcionalnost naprave enakovredna
funkcionalnosti naprave v drugih jezikih, katerih izbiro naprava
omogoča. Obveznost se je začela uporabljati 27. 10. 2025, če gre
za operacijske sisteme in grafične uporabniške vmesnike v elek-
tronskih napravah, oziroma 27. 10. 2026, če gre za govorne upo-
rabniške vmesnike v elektronskih napravah. Kategorije naprav so
sledeče:
osebni računalniki in prenosniki,
elektronske tablice in bralniki,
pametni mobilni telefoni,
pametni televizorji,
povezani avtomobili in avtomobilski deli (operacijski sistemi
in grafični uporabniški vmesniki),
vmesniki za dostop do IPTV (set-top boxi).
Na Ministrstvo za kulturo smo se s strani TZS obrnili z vpraša-
njem v zvezi začetkom uporabe 15. a člena ZJRS-B v povezavi s
prehodno določbo (11. člen ZJRS-B), ki navaja, da se obveznost iz
prvega odstavka novega 15.a člena zakona ne uporablja za mo-
dele elektronskih naprav, ki so bili dani na trg Republike Sloveni-
je pred začetkom uporabe prvega odstavka 15.a člena zakona,
največ nejasnosti je bilo zaznanih na področju modelov osebnih
motornih vozil, na kar je opozorila tudi Sekcija za osebna motorna
vozila pri TZS.
V nadaljevanju objavljamo prejeti odgovor Ministrstva za kul-
turo, kot sledi:
»Novela ZJRS velja od 27. aprila 2024. V njej je določen časov-
ni okvir za omogočanje izbire slovenskega jezika v elektronskih
napravah, in sicer 18 mesecev od uveljavitve noveliranega ZJRS
za operacijske sisteme in grafične uporabniške vmesnike (torej
od 27. oktobra 2025) ter 30 mesecev od uveljavitve noveliranega
ZJRS za govorne uporabniške vmesnike.
V prehodnih in končni določbi je navedeno, da se obveznosti iz
prvega odstavka novega 15.a člena zakona ne uporablja za mo-
dele elektronskih naprav, ki so bili dani na trg Republike Sloveni-
je pred začetkom uporabe prvega odstavka 15.a člena zakona.
V primeru osebnih avtomobilov določbe torej ne veljajo za vse
avtomobile, ki bodo po preteku prehodnega obdobja prodani v
5
ZBORNICA NOVIH PRILOŽNOSTI
Sloveniji (novi, uvoženi ali rabljeni), saj vseh avtomobilov zara-
di objektivnih in tehničnih razlogov ne bo mogoče posloveniti.
Določbe tako ne veljajo za avtomobile, ki se že uporabljajo v
cestnem prometu oziroma so bili uporabnikom prodani pred ro-
kom veljavnosti določb noveliranega ZJRS. Z drugimi besedami:
za avtomobile kot prihod na trg velja datum pridobitve evropske
tipske homologacije.«
Vir: Povzeto po prejetem odgovoru Ministrstva za kulturo z dne
6. 11. 2025. M.S.
Odgovor Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano – les, lesni proizvodi
V nadaljevanju objavljamo pridobljeni odgovor Ministrstva za
kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano - Sektorja za gozdarstvo gle-
de naslednjih vprašanj člana TZS na temo vezanih lesenih plošč.
Vprašanja člana TZS
Od kdaj naprej je za nas kot trgovce z vezano ploščo obvezno
predložiti dokumentacijo v skladu z Uredbo EUTR - Uredba
(EU) št. 995/2010 o določitvi obveznosti gospodarskih subjek-
tov, ki dajejo na trg les in lesne proizvode?
Ali je ta obveznost enaka tudi v primeru, ko kupujemo že ocarinje-
no vezano ploščo od evropskih dobaviteljev, ki so opravili uvoz?
Kaj moramo pri tem paziti oziroma katere dokumente bi mo-
rali še poleg EUTR pridobiti, da bi ustrezali zakonodaji?
Odgovor Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
»Uredba (EU) št. 995/2010 o določitvi obveznosti gospodarskih
subjektov, ki dajejo na trg les in lesne proizvode (EUTR) je bila
sprejeta v letu 2010, uporabljati pa se je začela od 3. marca 2013.
Torej od navedenega datuma so morale pravne in fizične osebe,
ki so dajale na trg EU les in lesne proizvode, ki so našteti v prilogi
navedene uredbe vzpostaviti t. i. sistem potrebne skrbnosti, ki ga
določa 6. člen navedene uredbe. To pomeni, da morajo pravne
in fizične osebe imeti podatke o opisu proizvoda, količini, državi
izvora oziroma pridobivanja, dovoljenju o sečnji in druga dokazi-
la, ki dokazujejo, da je bil les ali lesni proizvodi pridobljeni zakoni-
to, torej skladno z zakonodajo države izvora lesa. Prav tako je tre-
ba hraniti podatke o imenu in naslovu dobavitelja gospodarskega
subjekta ter imenu in naslovu trgovca, ki so mu bili les in lesni
proizvodi dobavljeni. Navedene podatke je treba hraniti 5 let.
V okviru sistema potrebne skrbnosti morajo pravne in fizične
osebe izvesti tudi oceno tveganja glede nezakonito pridobljene-
ga lesa. Torej morajo pravne in fizične osebe preveriti skladnosti
z veljavno zakonodajo, ki lahko vključuje certificiranje ali druge
sheme tretjih strani, ki vključujejo preverjanje usklajenosti z ve-
ljavno zakonodajo, pri oceni tveganja je treba upoštevati tudi za-
pletenost dobavnih verig, razširjenost nezakonitega pridobivanja
določenih drevesnih vrst, razširjenost nezakonitega pridobivanja
ali postopkov v državi in ali na lokalnem področju, kjer je bil les
pridobljen, vključno z upoštevanjem razširjenosti oboroženih
konfliktov, sankcijami, ki jih Varnostni svet Združenih narodov ali
Svet Evropske unije naloži za uvoz in izvoz lesa ipd. V primeru,
da je bilo med postopkom ocenjevanja tveganja ugotovljeno, da
tveganje ni zanemarljivo, je potrebo izvesti postopke za zmanj-
ševanje tveganja. To pomeni pripravo konkretnih ukrepov in po-
stopkov, ki so zadostni in sorazmerni za učinkovito zmanjšanje
tveganja in lahko vključujejo zahtevo po dodatnih informacijah ali
dokumentih ali zahtevo po preverjanju, ki ga opravi tretja stran.
Ker so vezane lesene plošče v prilogi uredbe – Priloga Les in lesni
proizvodi, kot so razvrščeni v kombinirani nomenklaturi v Prilogi
I k Uredbi Sveta (EGS) št. 2658/87 (1), za katere se uporablja ta
uredba pod št. 4412 Vezane lesene plošče, furnirane plošče in
podoben lameliran les, morajo pravne in fizične osebe za vezane
lesene plošče imeti vzpostavljen sistem potrebne skrbnosti že od
leta 2013. Skladno z uredbo teh dokumentov ni potrebno predlo-
žiti pri postopku carinjenja, temveč se nadzori s strani pristojnih
organov glede sistema potrebne skrbnosti izvajajo po sprostitvi
blaga v prost promet v obdobju do 5 let.
Ker ste omenili tudi negativno izkušnjo glede zagotavljanja sledlji-
vosti lesa (manjkala je ena pogodba od proizvajalca do posredni-
ka), vam svetujemo, da se v pogodbi, s katero se sklepa določen
posel, doda tudi določbe glede zagotavljanja sledljivosti lesa in
dokazil o zakoniti sečnji, da se npr. priloži podatke o vseh doba-
viteljih v verigi ter tudi dovoljenje o poseku lesa. Ko se bo začela
uporabljati uredba EUDR - Uredba (EU) 2023/1115 o omogočanju
dostopnosti nekaterih primarnih in drugih proizvodov, povezanih
s krčenjem in degradacijo gozdov, na trgu Unije in njihovem izvo-
zu iz Unije ter o razveljavitvi Uredbe (EU) št. 995/2010 (Besedilo
velja za EGP), pa bodo morala podjetja za dane izdelke na trg EU
po tem datumu izpolnjevati tudi zahteve iz uredbe EUDR.«
Vir: Povzeto po prejetem odgovoru Ministrstva za kmetijstvo, goz-
darstvo in prehrano - Sektorja za gozdarstvo z dne 17. 10. 2025.
M.S.
Dodatno pojasnilo glede prepovedi TPO v izdelkih za nohte
Glede na številna vprašanja in različne razlage v zvezi z iz-
vajanjem prepovedi snovi TPO (INCI ime Trimethylbenzoyl
Diphenylphosphine Oxide) v kozmetičnih izdelkih po Uredbi Ko-
misije (EU) 2025/877, je Evropska komisija na spletni strani obja-
vila pojasnilo (v angleščini) v obliki vprašanj in odgovorov.
Do pojasnila lahko dostopate preko povezave: https://single-mar-
ket-economy.ec.europa.eu/sectors/cosmetics/tpo-nail-products-
-questions-answers_en
Vir: Povzeto po objavi Urada RS za kemikalije z dne 28. 8. 2025.
M.S.
III TRGOVINA V ŠTEVILKAH
Poročilo o rasti cen življenjskih potrebščin na območju Slovenije za oktober 2025
Cene življenjskih potrebščin so se v oktobru 2025 v Sloveniji v
primerjavi z lanskim oktobrom zvišale za 3,1 %. Letni podatki za
leti 2024 in 2025 za Slovenijo kažejo, da se je inflacija po umiritvi
v drugi polovici leta 2024 ponovno okrepila v letu 2025. V Evro-
območju je inflacija rahlo zmernejša kot v Sloveniji, v oktobru je
namreč znašala 2,1 %, v povprečju Evropske unije pa 2,5 %. Glede
na sosednje države je slovenska inflacija med zmernejšimi, saj so
se cene na Madžarskem zvišale za 4,2 %, na Hrvaškem in v Avstriji
so se na letni ravni zvišale za 4,0 %. Bolj zmerno inflacijo ima tudi
Italija, kjer znaša 1,3 %.
6
WWW.TZSLO.SI
Graf: Letna sprememba cen življenjskih potrebščin v letih 2024 in 2025
Vir: SURS, november 2025
0,0
3,1
0,0
0,5
1,0
1,5
2,0
2,5
3,0
3,5
4,0
Cene življenjskih potrebščin so oktobra 2025 v primerjavi s prejš-
njim mesecem ostale nespremenjene. Iz mesečnih podatkov
je razvidno, da se je največji skok cen v letošnjem letu zgodil v
mesecu aprilu. V zadnjih treh mesecih se je inflacija precej umi-
rila, saj so cene ostale nespremenjene v avgustu in oktobru, v
septembru pa so upadle za 0,4 %.
Graf: Mesečna sprememba cen življenjskih potrebščin v zadnjem letu
Vir: SURS, november 2025 P.G.
0,00,00,0 0,0
-1,0
-0,5
0,0
0,5
1,0
1,5
III STROKOVNA LITERATURA IN PUBLIKACIJE TZS
Na Trgovinski zbornici Slovenije smo pripravili številne uporabne
publikacije, za katere smo prepričani, da bodo vsem zainteresira-
nim koristile pri poslovanju podjetja. Seznam publikacij, vključno
s cenikom, vam je na voljo tudi na spletni strani TZS: www.tzslo.
si, in sicer pod zavihkom »Knjižnica TZS«.
Cena za člane TZS
(DDV vključen)
Cena za nečlane TZS
(DDV vključen)
Št. izvodov
Priporočila Trgovinske zbornice Slovenije za skladnost s predpisi s področja
varstva osebnih podatkov za trgovinski sektor (GDPR)
60,00 € 110,00 €
Smernice dobrih higienskih navad po načelih sistema HACCP v trgovinski
dejavnosti
35,00 € 100,00 €
Smernice dobrih higienskih navad po načelih sistema HACCP v trgovinski
dejavnosti za MESNICE IN RIBARNICE
5,00 € 15,00 €
Navodila za sledljivost živil v trgovini ter njihov umik/odpoklic 0,00 € 0,00 €
Smernice za označevanje alergenov v nepredpakiranih živilih v trgovinski
dejavnosti
40,00 € 110,00 €
7
WWW.TZSLO.SI
T – Informacije« so pripravili: Mija Lapornik, Marjanca Simsič, Barbara Krivic, Nika Pečevnik, Primož Gorenc in Karmen Fortuna. Uporaba in objava podatkov
(delno ali v celoti) je dovoljena le z navedbo vira. Odgovorna urednica: Karmen Fortuna. Lektoriranje: Karmen Fortuna. Izdajatelj »T-Informacij« je Trgovinska
zbornica Slovenije, Dunajska cesta 167, Ljubljana, tel.: 01 5898 212 ali 01 5898 213, e-naslov: info@tzslo.si, spletna stran: www.tzslo.si, TRR: SI56 0400 0027
8921 404 pri OTP banki d.d. V skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost (UL RS, št. 13/11 – UPB, s spremembami in dopolnitvami) se za to publikacijo
plačuje 5 % davek na dodano vrednost.
Smernice za označevanje porekla mesa 30,00 € 70,00 €
Smernice za izvajanje Zakona o omejevanju uporabe tobačnih in povezanih
izdelkov
0,00 € 0,00 €
Smernice za varno skladiščenje nevarnih kemikalij v trgovinski dejavnosti 30,00 € 70,00 €
Označevalna tabla s simboli za nego tekstila 10,00 € 25,00 €
Standard SIST EN14682:2015 Varnost otroških oblačil – vrvice in vezalke na
otroških oblačilih – dopolnitev Priporočil o varnosti otroških oblačil
0,00 € 0,00 €
Smernice za poročanje o resnih neželenih učinkih kozmetičnih izdelkov 0,00 € 0,00 €
Zloženka »Postani prodajalec/prodajalka!« 0,00 € 0,00 €
Priročnik za pripravo kandidatov na poslovodski izpit »Uporaba elektronskega
poslovanja«
32,85 € 32,85 €
Priročnik za pripravo kandidatov na poslovodski izpit »Poslovodno–ekonomski
del«
32,85 € 32,85 €
Priročnik za pripravo kandidatov na poslovodski izpit »Gospodarsko poslovanje s
trženjem«
32,85 € 32,85 €
Priročnik za pripravo kandidatov na poslovodski izpit »Trgovinska zakonodaja« 32,85 € 32,85 €
Priročnik za pripravo kandidatov na pedagoško-andragoški del poslovodskega
izpita »Osnove pedagogike in andragogik
32,85 € 32,85 €
Priročnik za pripravo kandidatov na poslovodski izpit »Poslovno komuniciranje v
angleškem jeziku«
40,00 € 40,00 €
Priročnik za pripravo kandidatov na poslovodski izpit »Psihologija prodaje« 32,85 € 32,85 €
Priročnik za pripravo kandidatov na poslovodski izpit »Poznavanje blaga« 32,85 € 32,85 €
Priročnik za pripravo kandidatov na poslovodski izpit »Računovodstvo z osnovami
poslovnih financ«
32,85 € 32,85 €
Zloženka »Promocija zdravja v trgovini« 0,00 € 0,00 €
Zloženka »Trgovinko usposablja: kako ravnati v primeru nasilja tretjih oseb in
obvladovati stres na delovnem mestu?«
0,00 € 0,00 €
Letak »Na kaj naj bodo delodajalci pozorni pri delu s starejšimi zaposlenimi« 0,00 € 0,00 €
Zloženka »Priporočila za varno delo v trgovini« 0,00 € 0,00 €
Trgovinski odsev 2024 »Poslovni modeli trgovine prihodnosti« 50,00 € 110,00 €
»Priporočila za zmanjšanje odpadne hrane v trgovini« v e-obliki 0,00 € 0,00 €
Zloženka in plakat »Ko porabim kar nakupujem – odpadke skrbno ločujem« 0,00 € 0,00 €
NOVO - Plakat »Veš, kaj ješ 0,00 € 0,00 €
NAROČILNICA
Naziv podjetja:
Naslov podjetja:
Matična št. podjetja: Davčna št. podjetja:
Telefon: E – naslov:
Član Trgovinske zbornice Slovenije:
DA
NE
Kontaktna oseba v podjetju:
Ime in priimek odgovorne osebe:
Kraj in datum: Žig: Podpis odgovorne osebe:
Izpolnjeno naročilnico lahko pošljete na naslov: Trgovinska zbornica Slovenije, Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana ali po e-pošti:
info@tzslo.si. Izbrano publikacijo vam bomo po prejemu naročila poslali po pošti na vaš naslov. Dodatne informacije v zvezi z naročili
so vsem zainteresiranim na voljo v tajništvu TZS, kontaktna oseba: ga. Bernarda Jerina Pavlič, tel: 01 5898 212/213. M.L., K.F.