Trgovinska zbornica Slovenije

Trgovinska zbornica Slovenije je samostojno in nepridobitno združenje, ki skrbi za kakovosten razvoj in uspešnost trgovinske dejavnosti na področju Slovenije.

O nas

Vclanite se

Se želite včlaniti v samostojno Trgovinsko zbornico Slovenije?

Izpolnite izjavo

Kontakt

Trgovinska zbornica Slovenije
Dimiceva 13
1000 Ljubljana
Tel.: (01) 5898 212
Tel.: (01) 5898 213
Faks: (01) 5898 219

modra-stevilka.gif

T-informacije

Želite prejemati elektronske
T-informacije?

Izpolnite izjavo Ponudba, povpraševanje Knjižnica TZS/Naročilo Projekti Zaposlitev

Uporabne povezave

8. Strateška konferenca o trgovini - fotogalerija

Ministrstvo za zunanje zadeve - gospodarska diplomacija

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo - novice

Kontakti gospodarskih zbornic v državah EX-YU

EuroCommerce

Načrtovane vhodne in izhodne gospodarske delegacije v letu 2013

Javni razpisi

logotip_SOLVIT-v.png

Delo na crno - crna prihodnost

Tudi na TZS podpiramo prizadevanja za zmanjšanje obsega sive ekonomije www.protisiviekonomiji.si.

razum_ra.jpg

9. STRATEŠKA KONFERENCA O TRGOVINI

ki bo potekala v sredo, 21. oktobra 2015, Brdo pri Kranju

Trgovinska zbornica Slovenije bo v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani 21. oktobra 2015 na Brdu pri Kranju organizirala 9. Strateško konferenco o trgovini. Tokratna konferenca bo namenjena inovativnosti.

Prebojne inovacije, takšne, ki v temeljih spreminjajo poslovne modele, izdelke, storitve in opremo, so nujne v vseh dejavnostih, tudi v trgovini. Mita, da so prisotne le v start-up podjetjih, torej drobnih, agilnih sistemih, ni več. Inovativnost in poslovno uspešnost inovacij v trgovini lahko sistematično zagotovimo z vrsto premišljenih prijemov. Dotaknili se bomo vprašanj, kako kadrovati in ravnati z ljudmi pri delu, da bodo ti sprostili svoj inovativni naboj, kakšne organizacijske strukture, sistemi za merjenje uspešnosti in nagrajevanje zaposlenih so najprimernejši za zagon inovativnosti in vzdrževanje inovativnega vzdušja v podjetju, ter kakšni prijemi voditeljstva imajo največji učinek.

Na 9. strateški konferenci o trgovini bomo gostili vrhunske tuje in domače strokovnjake s področja inoviranja. Predstavili bomo primere uspešnih inovacij v trgovini in povezanih dejavnostih ter razkrili poslovne prakse, ki zagotavljajo uspešne prebojne inovacije.

OKVIRNI PROGRAM: »Z INOVACIJAMI DO VEČJE POSLOVNE USPEŠNOSTI«

8.30-9.15 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV
9.15-9.45

OTVORITEV KONFERENCE

mag. Mariča Lah, predsednica TZS
prof. dr. Metka Tekavčič, dekanja, Ekonomska fakulteta, UL
dr. Miro Cerar, predsednik Vlade Republike Slovenije

9.45-11.30

1. SEKCIJA:
SVETOVNI TRENDI NA PODROČJU INOVIRANJA V TRGOVINI

prof. dr. Antonio Dávila, IESE Business School, Barcelona, Španija; Harvard Business School, Boston, ZDA
Dejan Roljić z gosti, direktor, ABC TIM d.o.o., Ljubljana
Interaktivni pogovor moderira Dejan Roljić

11.30-12.00 ODMOR
12.00-13.30

2. SEKCIJA:
SODOBNI POSLOVNI PRIJEMI ZA VZPOSTAVLJANJE IN VZDRŽEVANJE INOVATIVNE KONDICIJE V PODJETJIH

Primož Zupan, menedžer za ideje, Halcom d.d., Ljubljana: »Organizacijska kultura«
Boštjan Pečnik
, izvršni direktor za razvoj, Gorenje d.d.
doc. dr. Jaka Lindič, serijski podjetnik, Ekonomska fakulteta, UL
Interaktivni pogovor moderira doc. dr. Jaka Lindič

13.30-14.30 KOSILO
14.30-15.45

OKROGLA MIZA:
KJE SO MEJE V INOVIRANJU V TRGOVINI: TEHNOLOŠKI, SOCIALNI IN PRAVNI VIDIKI

Toni Balažič, predsednik uprave, Mercator, d.d., Ljubljana
Jože Mermal, predsednik uprave, BTC d. d., Ljubljana
Jure Mikuž, direktor, RSG Kapital d.o.o., Ljubljana, Družba za upravljanje tveganega kapitala
Aleš Ponikvar
, direktor, Big Bang d.o.o.
Mojca Prelesnik, informacijska pooblaščenka, Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije
Moderira: prof. dr. Tanja Dmitrović, Ekonomska fakulteta, UL

15.45-16.00 ZAKLJUČEK KONFERENCE

VLJUDNO VABLJENI!

     mag. Mariča Lah                                prof. dr. Metka Tekavčič
         
predsednica                                    dekanja Ekonomske fakultete
Trgovinske zbornice Slovenije                         Univerza v Ljubljani

 

Kotizacije za člane TZS na konferenci NI!

Za vse ostale udeležence, ki niso člani TZS, znaša kotizacija v višini 45,00 EUR + DDV (osnovna cena) na prijavljenega udeleženca. V kolikor iz istega podjetja ali institucije, ki ni član TZS, prijavite več kot 3 udeležence, znaša popust na četrtega in vsakega naslednjega prijavljenega udeleženca 30 % na osnovno ceno. Prosimo vas, da kotizacijo nakažete na številko TRR TZS: SI56 0313 8100 0518 803, sklic 3007. Dokazilo o plačilu kotizacije nam posredujte najkasneje 1 dan pred izvedbo konference oziroma ga prinesite s seboj na konferenco.

Prevajanje iz tujega jezika v slovenski jezik in obratno je zagotovljeno. Vašo prijavo lahko oddate na enega izmed naslednjih načinov: preko spletne prijavnice na e-naslovu: strateska.konferenca@tzslo.si, kjer navedete ime in priimek, podjetje in naslov, elektronski naslov ter telefonsko številko, po faksu na št. 01 5898 219, kjer navedete ime in priimek, podjetje in naslov, elektronski naslov ter telefonsko številko ali z oddajo prijavnice na poštni naslov TZS, Dimičeva 13, Ljubljana.

Za dodatna pojasnila se lahko obrnete na TZS, Dimičeva 13, Ljubljana; kontaktna oseba: Barbara Gnilšak, e-naslov: barbara.gnilsak@tzslo.si, tel.: 01 5898 220 ali tajništvo TZS – ga. Branka Bjelica, tel.: 01 5898 212/213.

Prijavite se >>

______________________________________________________________

TZS izdala priročnike za pripravo kandidatov na poslovodski izpit - več informacij: http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/Izobrazevanje/Trgovski-poslovodja

GP_naslovnica.jpgnaslovnica_PE.jpgnaslovnica_elposl.jpg

Glasilo T-Informacije - vsebina zadnje številke >

Ugodnosti za člane

  • Svetovanje in izobraževanje s področij trgovinske zakonodaje in poslovnih praks
  • Izobraževalne delavnice, seminarji in usposabljanja
  • Brezplačen prejem T-informacij, pregled zakonodaje in ostalih informacij na spletu
  • Sodelovanje in sooblikovanje politike in aktivnosti v organih upravljanja, sekcijah, komisijah in odborih Trgovinske zbornice
  • Prejem strokovnih publikacij
  • Koriščenje ugodnosti v okviru partnerskih programov podjetij:
    zavarovalniške storitve, bančne storitve, odvetniške storitve, oprema za prepoznavanje ponaredkov in varnostni sistemi, nudenje preventivnih specialističnih zdravstvenih pregledov, organizacija strokovnih potovanj, organizacija dogodkov in prireditev, ...