24. 06. 2025

19. Strateška konferenca o trgovini - »Potrošnik in trgovec v skupnih izzivih: kam nas vodijo umetna inteligenca, novi ukrepi, geostrateške spremembe?«

Letošnja, že 19. Strateška konferenca o trgovini z nazivom »Potrošnik in trgovec v skupnih izzivih: kam nas vodijo umetna inteligenca, novi ukrepi, geostrateške spremembe?« bo potekala v torek, 14. oktobra 2025 na Brdu pri Kranju.

Že dolgo gospodarski svet ni doživljal tolikšnih sprememb in negotovosti. Geostrateške in politične spremembe močno in nepredvidljivo vplivajo na dogajanja in razvoj. Na pohodu je znova protekcionizem, spreminjanje poti dobavnih verig, valutni in finančni pritiski… in trgovina pri tem nikakor ni izvzeta. Nasprotno, saj je prav porabnik tisti, ki na koncu občuti vse to. Prav zato bomo v letošnji konferenci naslavljali vse aktualne teme: kam nas usmerjajo novi ukrepi in neravnovesja, ki naslavljajo tako globalne kot regionalne spremembe? Kako in na kakšen način z umetno inteligenco (AI) in novimi tehnologijami v trgovini naprej? Predvsem pa, kako ohranjati, kljub vsem cenovnim in dobavnim pritiskom - ugled trgovine, motivacijo zaposlenih, zvestobo kupcev? O vsem tem in še čem bomo z uglednimi sogovorci in vsemi vami razpravljali že na 19. Strateški konferenci o trgovini.

Veseli bomo vaše udeležbe v Kongresnem centru na Brdu pri Kranju. Lepo vabljeni k čim prejšnji prijavi in dobrodošli!

PROGRAM KONFERENCE

8:30 - 9:00

Registracija udeležencev

9:00 - 9:20

OTVORITEV KONFERENCE

mag. Mariča LAH, predsednica Trgovinske zbornice Slovenije
prof. dr. Tomaž TURK, dekan, Ekonomska fakulteta, UL
 

9:20 - 10:00

SLOVESNA PODELITEV NAGRAD TZS PODJETJEM ZA TRAJNOSTNO POSLOVANJE

Nagovor

prof. dr. Lučka KAJFEŽ BOGATAJ, predsednica Strokovne komisije za podelitev nagrad TZS za trajnostno poslovanje podjetij

 

Nagrado bodo podelili:

mag. Mariča LAH, predsednica, Trgovinska zbornica Slovenije

prof. dr. Lučka KAJFEŽ BOGATAJ, predsednica Strokovne komisije za podelitev nagrad TZS za trajnostno poslovanje podjetij

 

10:00 - 10:10

ODMOR

10:10 - 11:30

1. SEKCIJA: NOVE TEHNOLOGIJE IZZIVAJO, AI ŠE BOLJ - TUDI V TRGOVINI

Alessandra BELLINI, nekdanja Chief Customer Officer, Tesco PLC, Velika Britanija

Peter MESAREC, direktor, SEOS GROUP d.o.o.

Burcu BEGIĆ, direktorica storitev za stranke, A1 SLOVENIJA, d.d.

 

Moderira: prof. dr. Maja ZALAZNIK, Ekonomska fakulteta, UL

11:30 - 11:40

ODMOR

11:40 - 12:30

 

 

2. SEKCIJA: PORABNIKI V NOVIH GEOSTRATEŠKIH IN TEHNOLOŠKIH IZZIVIH: KAJ PRAVI REGIJA?

Kaj se dogaja v trgovini danes – in jutri?

Melanie SEIER LARSEN, izvršna direktorica in partnerica, Lucija VIDIŠ ROIĆ, principal, BOSTON CONSULTING GROUP

Robert SRAKA, izvršni direktor, BIG BANG, d.o.o.

Simona BLAŽEVIĆ, operativni direktor, KEA, d.o.o.

Gregor RUPNIK, direktor in partner, CREATIM d.o.o.

 

Moderira: prof. dr. Maja ZALAZNIK, Ekonomska fakulteta, UL

12:30 – 13:30

KOSILO

13:30 - 14:15

3. SEKCIJA: UGLED TRGOVCA IN MOTIVACIJA ZAPOSLENEGA - KAJ SE LAHKO ŽE NAUČIMO?

Peter KEBRIČ, član poslovodstva LIDL Slovenija in LIDL Hrvaška

Božidar PREVC, direktor, PREVC, saloni pohištva, d.o.o.

dr. Rok STRITAR, ustanovitelj in prokurist, KIBUBA d.o.o.

 

Moderira: mag. Monika LAPANJA, Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete UL

14:15 - 15:15

OKROGLA MIZA - TRGOVINA V AKTUALNIH IZZIVIH GEOSTRATEŠKIH SPREMEMB: KAKO SE USPEŠNO PRILAGAJATI IN PAMETNO ODLOČATI?

Matjaž HAN, minister, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport

 

Marko KAJFEŽ, direktor družbe, HYUNDAI AVTO TRADE d.o.o.

Jože KASTELIC, predsednik uprave, KOVINTRADE d.d.

Samo KUPLJEN, direktor, BAUHAUS d.o.o., k.d.

Uroš LOZEJ, izvršni direktor, SPAR SLOVENIJA d.o.o.

Jože SMOLIČ, član uprave, PETROL d.d.

 

Moderira: mag. Mariča LAH, predsednica Trgovinske zbornica Slovenije

15:15 - 15:30

ZAKLJUČEK KONFERENCE

Vljudno vabljeni!

mag. Mariča LAH, l. r.                                              prof. dr. Tomaž TURK, l. r.   
Predsednica TZS                                                     Dekan Ekonomske fakultete, UL

 

Prijava

SPLOŠNI POGOJI IN KOTIZACIJA: 

Kotizacija za udeležbo na konferenci znaša: 

  • za člane TZS: 65,00 € z vključenim DDV na udeleženca,
  • za nečlane TZS: 180,00 € z vključenim DDV na udeleženca,
  • za udeležence iz ministrstev in drugih javnih institucij ter organizacij in fakultet: 65,00 € z vključenim DDV na udeleženca.

Popusti: 

  • 20 % za študente,
  • za večje število prijavljenih udeležencev iz istega podjetja imajo člani TZS za vsakih dopolnjenih deset prijavljenih udeležencev popust za njihovo udeležbo v višini 30 %.

Znesek kotizacije nakažite na TRR pri OTP banki: SI56 0400 0027 8921 404– sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti: TZS, Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo konference! Ob morebitni neudeležbi na dogodku brez predhodne odjave v navedenem roku se kotizacija plača, v primeru že plačane kotizacije se ta ne vrača. 

Prispevki tujih govorcev bodo podani v angleškem jeziku. 

S  prijavo potrjujete,  da  so  prijavljene  osebe  predstavniki  navedenega  podjetja. Posredovane  osebne podatke  bo TZS uporabljala samo za namen izvedbe 19. Strateške konference o trgovini, za obveščanja prijavljenih na konferenco ter posredovanje morebitnih gradiv. Dogodek se fotografira.

V kolikor bi želeli tudi vi postati sponzor konference vas vljudno prosimo, da nas kontaktirate - tajništvo TZS: info@tzslo.si ali 01 58 98 212/213.

Nazaj

Morda vas zanima tudi:

24. 06. 2025

19. Strateška konferenca o trgovini - »Potrošnik in trgovec v skupnih izzivih: kam nas vodijo umetna inteligenca, novi ukrepi, geostrateške spremembe?«

Splošna zakonodajaŽivilaNeživilaTrgovina v številkahIzobraževanje (javno pooblastilo)Sporočila za javnostOstale novice