Oglaševanje na družbenih omrežjih

Digitalnega marketinga se lotite celostno in strukturirano, pri čemer naj vas vodi največja certificirana Google ekipa strokovnjakov v Sloveniji. Red Orbit, Googlov certificiran partner, se ponaša z največjo certificirano Google Analytics ekipo, Google šampioni in desetletjem izkušenj v izobraževanju marketinških ekip znotraj podjetij. So organizatorji ene najbolj zvenečih konferenc digitalnega marketinga, inOrbit, v letošnjem letu pa tudi partner projekta Grow Slovenia with Google, kjer je njihova predavanja poslušalo preko 7000 udeležencev.

Vse te izkušnje kažejo, da je izobrazba v digitalnem marketingu postala ključnega pomena za preživetje na trgu nasploh, ne le v digitalnem svetu.

NA DELAVNICI BOSTA Z VAMI NASLEDNJI SPECIALISTKI RED ORBIT ...

Saša Špiler

Specialistka za plačano oglaševanje, izkušena na področju mobilnosti, potovanj in mobilnih aplikacij, kjer je postavljala digitalne strategije ter skrbela za načrtovanje in izvajanje marketinških kampanj, oglaševanje prek digitalnih kanalov in nastop na družbenih omrežjih.

Tanja Golčman

Specialistka za plačano oglaševanje, del Red orbit oglaševalskega oddelka, skrbi za doseganje zastavljenih oglaševalskih ciljev partnerjev in odkriva nove načine optimizacije in izboljšave digitalnih kampanj.

… S KATERIMA, BOSTE SPOZNAVALI SLEDEČE VSEBINE:

 

 OGLAŠEVANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

ONLINE, 22. 3. 2022 od 10.00 do 12.00 ure

Družbena omrežja imajo globalno več kot 3 milijarde uporabnikov. Prav zaradi tega in ponujenih funkcionalnosti predstavljajo odličen kanal za hitro in vsakodnevno promocijo, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, ter posledično povečanje prometa in prodaje.

Lotili se bomo:

Facebook & Instagram oglaševanja

  • kako določiti, katera platforma je za naše oglaševanje najprimernejša,
  • kaj je Business manager in katere so njegove pomembne nastavitve,
  • ustvarimo oglaševalski račun in ga prenesimo v Business manager,
  • kaj je Facebook pixel, Facebook občinstvo,
  • praktičen prikaz postavitve Facebook kampanje in nasveti za optimizacijo ter razlaga ključnih metrik,
  • UTM parametri za spremljanje rezultatov Facebook oglaševanja (Google analitika),
  • predstavitev dodatnih funkcionalnosti za boljšo izpostavitev trgovskih izdelkov (produktni katalog, Instagram Shop).

 LinkedIn oglaševanja

  • kaj potrebujemo za oglaševanje na LinkedInu – povezava s poslovno stranjo,
  • kako ciljamo na LinkedInu,
  • praktičen prikaz postavitve LinkedIn kampanje,
  • praktični nasveti in ideje za učinkovito oglaševanje na LinkedInu,
  • predstavitev možnosti iskanja poslovnih partnerjev na LinkedInu za B2B sodelovanja.

 

Splošni pogoji: Kotizacija za posamezno delavnico znaša: za člane TZS 55,00 EUR z DDV/udeleženca in za nečlane 110,00 EUR z DDV/udeleženca. Znesek kotizacije nakažite na TRR pri SKB: 0313 8100 0518 803 – sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti: TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo delavnice ali, če razpisane delavnice ne izvedemo! Posamezna delavnica bo izvedena ob prijavi najmanj 25 udeležencev.

VLJUDNO VABLJENI!


Prijava na seminar (Oglaševanje na družbenih omrežjih)

Potrjujem, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Soglašam, da TZS vneseni e-naslov uporablja za obveščanje v zvezi s tem seminarjem.