Kako komuniciramo s kupci za povečanje prodaje v trgovinah
Podrobnosti
Datum seminarja: 08. 10. 2025 Lokacija: sejna soba TZS Predavatelji:g. Jure Habbe
Vljudno vabljeni, da se nam v sredo, 8. oktobra 2025 med 9.00 in 12.00 uro, v sejni sobi TZS pridružite na delavnici:
»Kako komuniciramo s kupci za povečanje prodaje v trgovinah«.
Uspeh trgovine ni odvisen samo od izdelkov in cen, temveč v veliki meri tudi od komunikacije prodajnega osebja s kupci.
Prav kakovostna komunikacija pogosto odloča, da kupec kupi in postane zvest posameznemu trgovcu ali odide h konkurenci.
Kaj boste na seminarju TZS?
- kakšne so značilnosti in pričakovanja današnjih kupcev,
- kako prepoznamo tri najpogostejše tipe kupcev in se jim prilagodimo,
- pet oblik komunikacije, ki dokazano povečujejo prodajo,
- katere napake najhitreje odvrnejo kupce in kako se jim izognemo,
- kako ostati miren in učinkovit pri zahtevnih ali neprijaznih kupcih,
- kako reklamacije spremenimo v priložnosti za dolgoročno zvestobo kupcev,
- kako uporabimo blagajno kot priložnost za dodatno prodajo.
Za koga?
Izobraževanje je namenjeno prodajnemu osebju, ki želi postati še bolj samozavestno, prepričljivo in učinkovito pri svojem delu.
Za vodje in direktorje pa pomeni priložnost, da okrepijo svojo ekipo, povečajo prodajo in poskrbijo za kupce, ki se radi vračajo.
Zakaj se udeležiti?
- pridobili boste konkretne pristope in tehnike, ki jih lahko uporabite že naslednji dan,
- postali boste bolj prepričljivi pri delu s kupci – tudi v zahtevnih situacijah,
- lažje boste zaključili prodajo in dosegli boljše rezultate,
- kupci bodo trgovino zapuščali bolj zadovoljni, se vračali in jo priporočali,
- vodje bodo imeli bolj motivirano in uspešno ekipo, ki ustvarja večjo prodajo.
Dovolj časa pa bo tudi za vprašanja in razpravo o konkretnih izzivih iz vsakdanje prakse.
Predavatelj: Jure Habbe se s trženjem, prodajo in vodenjem na področju prodaje ukvarja že več kot 30 let. Je tudi avtor prodajnega priročnika z naslovom »Uživajmo v prodaji« v letu 2013, ki mu je sledilo nadaljevanje z naslovom »Skrivnosti uspešne prodaje« v letu 2016. Od novembra 2018 dalje je tudi urednik prve spletne revije »PROPRO«, ki se ukvarja s profesionalno prodajo.
Splošni pogoji: Za člane znaša kotizacija 55,00 EUR z DDV, za nečlane pa 110,00 EUR z DDV na udeleženca. Znesek kotizacije nakažite na TRR pri OTP banki d.d.: 0400 0027 8921 404 – sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti: TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo dogodka, v nasprotnem primeru vam bomo kotizacijo, kljub neudeležbi, zaračunali v celoti. Kotizacijo povrnemo tudi v primeru, da dogodka ne izvedemo, o čemer vas bomo pravočasno obvestili, zato vas prosimo, da navedete elektronski naslov, kamor lahko sporočimo morebitne spremembe oziroma odpoved. S prijavo potrjujete, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne podatke bo TZS uporabljala samo za namen izvedbe dogodka, obveščanja prijavljenih in posredovanja morebitnih gradiv.