Delavnica »Kako potrošniki v resnici kupujejo in zakaj dobra ponudba še ne zagotavlja prodaje«

Vljudno vabljeni, da se nam dne 27. 5. 2026 med 9.00 in 12.00 uro, v sejni sobi TZS pridružite na delavnici »Kako potrošniki v resnici kupujejo in zakaj dobra ponudba še ne zagotavlja prodaje«.

Potrošniki danes razpolagajo z obilico informacij, izbire in primerjav, kljub temu pa se v praksi pogosto odločajo neracionalno, impulzivno ali pa nakup odložijo.

Razlogi za to niso zgolj v ceni ali kakovosti izdelka, temveč v psiholoških mehanizmih odločanja, zaznanem tveganju in občutku varnosti pri nakupu.

Izobraževanje bo udeležencem ponudilo vpogled v dejansko vedenje potrošnikov pri nakupnih odločitvah ter pojasnilo, zakaj se pogosto ne odzovejo na racionalne argumente, zakaj popusti vedno ne prispevajo večje prodaje in zakaj lahko preveč informacij zmanjša verjetnost nakupa.

Program ne temelji na prodajnih trikih, temveč na razumevanju odločanja potrošnikov, njihovega dojemanja vrednosti in tveganj ter kako lahko prodajalci ustvarijo pogoje, v katerih je odločitev lažja.

Vsebina izobraževanja:

  • Kako potrošniki sprejemajo nakupne odločitve v praksi?
  • Racionalni in čustveni dejavniki pri nakupu.
  • Zakaj potrošniki odlašajo ali odložijo nakup?
  • Vpliv izbire, primerjav in popustov na odločitev.
  • Kaj pomeni tveganje pri nakupu in kakšna je vloga zaupanja?
  • Kako prodajalci (nehote) zmanjšujejo verjetnost nakupa?
  • Kaj povečuje občutek varnosti in gotovosti pri nakupu?

Komu je izobraževanje namenjeno:

  • prodajalcem v maloprodaji
  • vodjem prodajnih mest
  • zaposlenim v stiku s kupci
  • podjetnikom in lastnikom trgovin

Cilji izobraževanja

Udeleženci bodo:

  • bolje razumeli, zakaj se potrošniki odločajo tako, kot se,
  • prepoznali ovire, ki zavirajo nakup,
  • znali ustvariti okolje, ki olajša odločitev,
  • pridobili uporabna izhodišča za povečanje prodajne učinkovitosti.

Predavatelj: g. Jure Habbe se s trženjem, prodajo in vodenjem na področju prodaje ukvarja že več kot 30 let. Je tudi avtor prodajnega priročnika z naslovom »Uživajmo v prodaji« v letu 2013, ki mu je sledilo nadaljevanje z naslovom »Skrivnosti uspešne prodaje« v letu 2016. Od novembra 2018 dalje je tudi urednik prve spletne revije »PROPRO«, ki se ukvarja s profesionalno prodajo.

Splošni pogoji: Za člane znaša kotizacija 60,00 EUR z DDV na udeleženca, za nečlane pa 120,00 EUR z DDV na udeleženca. Znesek kotizacije nakažite na TRR pri OTP banki d.d.: 0400 0027 8921 404 – sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti: TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo dogodka, v nasprotnem primeru vam bomo kotizacijo, kljub neudeležbi, zaračunali v celoti. Kotizacijo povrnemo tudi v primeru, da dogodka ne izvedemo, o čemer vas bomo pravočasno obvestili, zato vas prosimo, da navedete elektronski naslov, kamor lahko sporočimo morebitne spremembe oziroma odpoved. S prijavo potrjujete, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne podatke bo TZS uporabljala samo za namen izvedbe dogodka, obveščanja prijavljenih in posredovanja morebitnih gradiv.


Prijava na seminar (Delavnica »Kako potrošniki v resnici kupujejo in zakaj dobra ponudba še ne zagotavlja prodaje«)

Potrjujem, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Soglašam, da TZS vneseni e-naslov uporablja za obveščanje v zvezi s tem seminarjem.