Webinar »Optimiziraj svojo spletno stran«

Vljudno vabljeni, da se nam dne 10. 3. 2026 med 9.00 in 12.30 uro, preko platfome ZOOM pridružite na webinarju »Optimiziraj svojo spletno stran«.

Kako optimizirati svojo spletno stran in premagati konkurenco na Googlu? Razkrite taktike, ki vas bodo pripeljale do top pozicij na Googlu.

Izobraževanje vključuje naslednje vsebinske sklope:

  • Kaj je optimizacija spletnih strani in pomen organskih pozicij na iskalniku Google.si
  • Zakaj je izbira pravih ključnih besed bistvenega pomena za uspešno optimizacijo?
  • 10 najpomembnejših zadev, ki jih moramo narediti na spletni strani, da pridemo do top pozicij na iskalnikih
  • Pomen zunanjih povezav in osnove gradnje povezav

Zakaj se udeležiti seminarja? 

Če se želite prebiti na prvo stran iskalnika Google in izkoristiti ogromen potencial, ki ga prinašajo dobre pozicije, potem seminarja Optimizacija spletnih strani preprosto ne smete zamuditi. Na 4-urnem seminarju boste na podlagi številnih praktičnih primerov in konkretnih napotkov izvedeli kako lahko pripeljete vašo spletno stran do top pozicij.

Komu je seminar namenjen? 

Seminar Optimizacija spletnih strani je namenjen vsem lastnikom in urednikom spletnih strani, ki se zavedajo, da so top pozicije na iskalnikih ključnega pomena. Prve pozicije namreč generirajo večino klikov, ki se zgodijo na iskalnikih. Če vaše spletne strani uporabniki ne bodo našli med prvimi zadetki, bodo pač obiskali vašo neposredno konkurenco in tam opravljali nakupe. Vi pa boste dobili le drobtinice. Si lahko privoščite, da vas ni med prvimi zadetki na strani rezultatov iskanj?

Predavatelj: mag. Radoš Skrt je specialist za Google in Facebook oglaševanje ter za optimizacijo spletnih strani (SEO). Je redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. Med leti 2007 in 2014 je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna, kjer je bil s svojo ekipo odgovoren za poslovanje spletnih trgovin Dormeo, Top Shop, itd., ki so vsako leto ustvarile nekaj milijonov evrov prometa. Rezultat njegovega več kot 25 letnega preučevanje teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je tudi več kot 180 objavljenih strokovnih člankov v dnevnikih in revijah. Njegovo podjetje Nasvet.com ima že vrsto let status Google Partner in pridobljene številne strokovne certifikate.

Splošni pogoji: Za člane znaša kotizacija 55,00 EUR z DDV na udeleženca, za nečlane pa 150,00 EUR z DDV na udeleženca. Znesek kotizacije nakažite na TRR pri OTP banki d.d.: 0400 0027 8921 404 – sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti: TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo dogodka, v nasprotnem primeru vam bomo kotizacijo, kljub neudeležbi, zaračunali v celoti. Kotizacijo povrnemo tudi v primeru, da dogodka ne izvedemo, o čemer vas bomo pravočasno obvestili, zato vas prosimo, da navedete elektronski naslov, kamor lahko sporočimo morebitne spremembe oziroma odpoved. S prijavo potrjujete, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne podatke bo TZS uporabljala samo za namen izvedbe dogodka, obveščanja prijavljenih in posredovanja morebitnih gradiv.


Prijava na seminar (Webinar »Optimiziraj svojo spletno stran«)

Potrjujem, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Soglašam, da TZS vneseni e-naslov uporablja za obveščanje v zvezi s tem seminarjem.