Webinar »Iskalni marketing in Google Ads oglasi«

Vljudno vabljeni, da se nam dne 15. 4. 2026 med 9.00 in 12.30 uro, preko platfome ZOOM pridružite na webinarju »Iskalni marketing in Google Ads oglasi«.

Izkoristite moč Google Ads oglaševanja za pridobivanje novih strank in povečanje zaslužka.

Izobraževanje vključuje naslednje vsebinske sklope:

  • Pomen iskalnega marketinga
  • Porazdelitev klikov na prvi strani rezultatov iskanj
  • Pomen pravilne izbire ključnih besed in kako jih sploh izbrati?
  • 10 najpomembnejših zadev pri vzpostavitvi Google oglasov
  • Najpogostejše napake pri upravljanju oglasnih akcij
  • Zakaj nam lahko pravilna uporaba negativnih besed prihrani veliko denarja?
  • Zakaj je nujno potrebno spremljati CTR, pozicijo oglasa in Quality Score?
  • Merjenje učinkovitosti oglasnih akcij, priprava reportov

Zakaj se udeležiti seminarja?

Če želite hitro pridobivati nove stranke prek Googla in imeti popoln nadzor nad oglaševalskim proračunom, potem seminar Iskalni marketing in Google Ads oglasi preprosto ne smete zamuditi. Google Ads omogoča takojšnjo prisotnost na vrhu rezultatov iskanja in profitabilne rezultate oglasnih kampanj, vendar le ob pravilni nastavitvi in stalni optimizaciji.

Na seminarju boste skozi praktične primere izvedeli, kako izbrati prave ključne besede, kako se izogniti najpogostejšim napakam pri upravljanju kampanj ter katere metrike je nujno spremljati, da oglasi dejansko prinašajo rezultate. Cilj seminarja je, da razumete, kako iz Google Ads iztržiti več ob enakem ali nižjem proračunu.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen lastnikom podjetij, podjetnikom in zaposlenim v marketingu, ki želijo povečati prodajo ali število povpraševanj ter hkrati zmanjšati stroške nepravilnega upravljanja oglaševalskih akcij.

Predavatelj: mag. Radoš Skrt je specialist za Google in Facebook oglaševanje ter za optimizacijo spletnih strani (SEO). Je redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. Med leti 2007 in 2014 je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna, kjer je bil s svojo ekipo odgovoren za poslovanje spletnih trgovin Dormeo, Top Shop, itd., ki so vsako leto ustvarile nekaj milijonov evrov prometa. Rezultat njegovega več kot 25 letnega preučevanje teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je tudi več kot 180 objavljenih strokovnih člankov v dnevnikih in revijah. Njegovo podjetje Nasvet.com ima že vrsto let status Google Partner in pridobljene številne strokovne certifikate.

Splošni pogoji: Za člane znaša kotizacija 55,00 EUR z DDV na udeleženca, za nečlane pa 150,00 EUR z DDV na udeleženca. Znesek kotizacije nakažite na TRR pri OTP banki d.d.: 0400 0027 8921 404 – sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti: TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo dogodka, v nasprotnem primeru vam bomo kotizacijo, kljub neudeležbi, zaračunali v celoti. Kotizacijo povrnemo tudi v primeru, da dogodka ne izvedemo, o čemer vas bomo pravočasno obvestili, zato vas prosimo, da navedete elektronski naslov, kamor lahko sporočimo morebitne spremembe oziroma odpoved. S prijavo potrjujete, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Posredovane osebne podatke bo TZS uporabljala samo za namen izvedbe dogodka, obveščanja prijavljenih in posredovanja morebitnih gradiv.


Prijava na seminar (Webinar »Iskalni marketing in Google Ads oglasi«)

Potrjujem, da so prijavljene osebe predstavniki navedenega podjetja. Soglašam, da TZS vneseni e-naslov uporablja za obveščanje v zvezi s tem seminarjem.