Strateška konferenca 2014 - Družbena odgovornost je donosna. Tudi pri vas?

 

Trgovinska zbornica Slovenije bo v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto, Univerze v Ljubljani v letošnjem letu organizirala že 8. Strateško konferenco o trgovini. Tokratna konferenca bo namenjena družbeni odgovornosti podjetij.

Koncept družbene odgovornosti je postal v zadnjih letih moderna krilatica mnogih podjetij in organizacij. Družbena odgovornost ne pomeni le skrbi za okolje in lokalno skupnost, temveč tudi skrb za zaposlene in za gospodarski ter socialni razvoj družbe. Nekaterim podjetjem družbena odgovornost pomaga obvladovati stroške, druga ta cilj spodbuja k ustvarjanju novih, družbeno bolj sprejemljivih izdelkov in storitev. Nekatera podjetja so kar celotno konkurenčno prednost zgradila na družbeni odgovornosti. Zakaj so nekatera podjetja pri tem že na kratek rok uspešnejša kot druga? Kako jim uspe z vlaganjem v družbeno odgovornost poslovati bolj donosno? Odgovor na to vprašanje bomo ponudili s pomočjo tujih in domačih strokovnjakov na 8. Strateški konferenci o trgovini. Predstavili bomo primere uspešnih poslovnih praks in razkrili skrivnosti njihovega uspeha.

Program

Nazaj