Strateška konferenca 2015 - Z inovacijami do večje poslovne uspešnosti

 

Trgovinska zbornica Slovenije v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani organizira 9. strateško konferenco o trgovini. Tokratna konferenca bo namenjena inovativnosti.

Prebojne inovacije, takšne, ki v temeljih spreminjajo poslovne modele, izdelke, storitve in opremo, so nujne v vseh dejavnostih, tudi v trgovini. Mita, da so prisotne le v start-up podjetjih, torej drobnih, agilnih sistemih, ni več. Inovativnost in poslovno uspešnost inovacij v trgovini lahko sistematično zagotovimo z vrsto premišljenih prijemov. Dotaknili se bomo vprašanj, kako kadrovati in ravnati z ljudmi pri delu, da bodo ti sprostili svoj inovativni naboj, kakšne organizacijske strukture, sistemi za merjenje uspešnosti in nagrajevanje zaposlenih so najprimernejši za zagon inovativnosti in vzdrževanje inovativnega vzdušja v podjetju, ter kakšni prijemi voditeljstva imajo največji učinek. Na 9. strateški konferenci o trgovini bomo gostili vrhunske tuje in domače strokovnjake s področja inoviranja. Predstavili bomo primere uspešnih inovacij v trgovini in povezanih dejavnostih ter razkrili poslovne prakse, ki zagotavljajo uspešne prebojne inovacije.

Program

Nazaj