Strateška konferenca 2019 - Kupec in digitalizacija – človek in tehnologija: kam naprej v trgovini?

Nič ni več tako, kot je bilo. Tudi v trgovini. Nove tehnologije, nove podpore in orodja nakupov. Umetna inteligenca, prepoznavanja značilnosti in vedenja vsakega posameznika. Koliko je v trgovini še pomemben človek in njegov nasmeh – in koliko že zmaguje tehnologija? O vsem tem bomo z zanimivimi domačimi in tujimi sogovorniki razpravljali na že 13. trgovinski konferenci, ki bo potekala 16. oktobra 2019 na Brdu pri Kranju, in iskali odgovore na vprašanja, kako naprej.

 

Obveščamo vas, da bo letošnja, že 13. Strateška konferenca o trgovini z nazivom: Kupec in digitalizacija – človek in tehnologija: kam naprej v trgovini? potekala v sredo, 16. oktobra 2019 na Brdu pri Kranju.

Nič ni več tako, kot je bilo. Tudi v trgovini. Nove tehnologije, nove podpore in orodja nakupov. Umetna inteligenca, prepoznavanja značilnosti in vedenja vsakega posameznika. Koliko je v trgovini še pomemben človek in njegov nasmeh – in koliko že zmaguje tehnologija? O vsem tem bomo z zanimivimi domačimi in tujimi sogovorniki razpravljali na že 13. trgovinski konferenci in iskali odgovore na vprašanja, kako naprej.

PROGRAM KONFERENCE

8:30 - 9:15 Registracija udeležencev
9:15 - 9:45 

OTVORITEV KONFERENCE

mag. Mariča Lah, predsednica TZS
prof. dr. Metka Tekavčič, dekanja Ekonomske fakultete, UL
Marjan Šarec, predsednik Vlade Republike Slovenije

9:45 - 10:00       

Z MINISTROM ZDRAVKOM POČIVALŠKOM O TRGOVINI IN ŠE ČEM

Pogovor vodi prof. dr. Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta, UL

10:00 - 10:45 

KAJ DOLOČA TRGOVSKO PANOGO DANES IN KAJ NAS ČAKA JUTRI?

Melanie Seier Larsen, izvršna direktorica in partnerica, Boston Consulting Group
Nikola Vuković, partner, Boston Consulting Group

10.45 - 11.00  Odmor
11.00 - 12.30 

DIGITALNI vs. TRADICIONALNI KUPEC V RAZLIČNIH STAROSTNIH OBDOBJIH - GENERACIJSKI RAZKORAK ALI ZNAČILNOST SLOVENIJE?

Potrošnik včeraj, danes in pojutrišnjem
Zenel Batagelj, partner, Valicon d.o.o.
        
Prihodnost trgovine - tehnološki trendi v trgovini
mag. Mitja Jermol, vodja Centra za prenos znanja informacijskih tehnologij, Institut Jožef Štefan
        
Kako se približati razmišljanju potrošnika: Kako nevro znanost odkriva skrivnost nakupovanja?
dr. Nikolaos Dimitriadis, Trizma Neuro
12.30 - 13.30 Kosilo
13.30 - 15.00

DIGITALNO = (LAHKO) TUDI LOKALNO?

Primeri iz prakse
        
Zgodba mesta nakupov
Damjan Kralj, glavni izvršni direktor, član upravnega odbora BTC d.d., Ljubljana
        
TUŠ trgovine
Andraž Tuš, direktor, Engrotuš d.o.o., Celje
        
Annapurna Way
Matevž Kovač, zunanji svetovalec, ANNAPURNA WAY, d.o.o., Ljubljana

 

JYSK West Balkan
Vesna Kukić Lončarić, področni vodja za Slovenijo, Hrvaško, BiH in Srbijo, JYSK West Balkan, Hrvaška

15.00 -15.10  Odmor
15.10 - 16.10 

OKROGLA MIZA: NAKUPNO VEDENJE IN NAVADE MLADIH - IZZIV ALI PRILOŽNOST?

Robert Bizjak, direktor prodaje, Petrol d.d., Ljubljana
Tomislav Čizmić, predsednik uprave, Mercator, d.d., Ljubljana
Samo Kupljen, direktor, Bauhaus d.o.o., k.d., Ljubljana
mag. Igor Mervič, generalni direktor, Spar Slovenija d.o.o. , Ljubljana
Simon Premrl, direktor, UNIKA TTI d.o.o., Postojna
        
Okroglo mizo vodi: prof. dr. Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta, UL
16.10 - 16.15 Zaključek konference

Kotizacije za udeležbo ni! Vljudno vabljeni!

mag. Mariča LAH, l. r.
Predsednica TZS

prof. dr. Metka TEKAVČIČ, l.r.
Dekanja Ekonomske fakultete, UL

Prijava na konferenco


Medijski sponzor

 

Sponzorji

   
   
     
     

Galerija

Nazaj