Strateška konferenca 2016 - Digitalna transformacija: kakšni bodo poslovni modeli prihodnosti

 

Trgovinska zbornica Slovenije v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani organizira 10. Strateško konferenco o trgovini. Tokratna konferenca bo namenjena obvladovanju podatkov za optimiziranje procesov vzdolž celotne oskrbne verige in krepitev zvestobe kupcev preko njihovega aktivnega vključevanja v trženjske procese.

Razvoj tehnologije in digitalizacija sta privedla do korenitih sprememb v vedenju porabnikov, načinih ustvarjanja vrednosti in optimizaciji procesov. Na ponudbeni strani se konkurenca krepi: pojavili so se povsem novi tipi posrednikov, odprle so se do sedaj neznane tržne poti in tudi majhni proizvajalci so preko spletne prodaje dobili neposreden dostop do trga. Na drugi strani se ponudniki srečujejo z novimi vedenjskimi vzorci na strani povpraševanja: nakupno potovanje porabnikov ni več premočrtno, faze iskanja informacij, nakupnega odločanja in nakupa se prepletajo ter tkejo kompleksne vzorce sočasne uporabe multiplih tržnih in komunikacijskih poti. Trgovina, ki je tradicionalno predstavljala vez med porabniki in členi oskrbne verige, te spremembe še posebej občuti. Čeprav ostajajo poznavanje porabnika, razumevanje njegovih potreb, gradnja odnosa z njim in optimizacija procesov še vedno ključni dejavniki konkurenčnosti, so načini in vzvodi za njihovo doseganje popolnoma drugačni, kot so bili še nedavno. Digitalne sledi in podatkovno bogato okolje omogočajo nov vpogled v vedenje porabnikov ter ponujajo priložnosti za optimizacijo procesov, vendar morajo podjetja znati podatke na primeren način zbirati in spreminjati v informacije za odločanje. Številne zgodbe nekdaj uspešnih podjetij na razvitih trgih kažejo, da tradicionalni poslovni modeli ne delujejo več; potrebni so novi pristopi. O vsem tem bomo spregovorili z zanimivi sogovorniki na konferenci. Vabljeni k udeležbi!

Program


Galerija

Nazaj